صنعت / تکنولوژی و آینده دنیای حفاظت تصویری / دوربین های مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

صنعت / تکنولوژی و آینده دنیای حفاظت تصویری / دوربین های مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

راهنمای خرید دستگاه NVR هایک ویژن


یک سیستم مدار بسته قدرتمند باید از دستگاه ضبط NVR قدرتمند تری بهره مند باشد ، دستگاهی که بتواند ، تصاویر دوربین ها را با همان وضوح تصویر ضبط نماید و در شرایط ضروری بتواند تصاویر ضبط شده را ارائه نماید . از این رو در این محتوا برخی از مهمترین ویژگی های یک دستگاه NVR مناسب را توضیح می دهیم :


تعداد کانال های دستگاه NVR از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار بگیرد . تعداد دوربین هایی که می تواند به دستگاه متصل شود بیانگر تعداد کانال های NVR است که معمولا به صورت 4 ، 8 ، 16 ، 32 ، 64 و … کانال موجود می باشد . برخی از دستگاه ها دارای یک یا چند ورودی مستقل صوت نیز هستند اما برخی فاقد ورودی صوت هستند . با توجه به نیاز کاربران می تواند دستگاه ضبط مورد نظر را انتخاب نمود .


در دستگاه NVR علاوه بر تعداد کانال ، پهنای باند دستگاه باید مورد توجه قرار بگیرد ، پهنای باند دستگاه NVR شامل مجموع پهنای باند ورودی و مجموع پهنای باند خروجی است . پهنای باند ورودی شامل مجموع پهنای باند دوربین های تحت شبکه ای است که به دستگاه متصل می شود . در صورتی که پهنای باند مجموع دوربین های تحت شبکه از پهنای باند مجموع NVR ، بیشتر باشد تصاویر دچار تاخیر می شود . پهنای باند خروجی دستگاه برای انتقال تصویر دوربین ها بر روی بستر اینترنت مورد استفاده قرار می گیرد .

پیش از انتخاب دستگاه NVR باید به پهنای باند مجموع آن توجه نمایید . هر چه تعداد دوربین های دارای رزولوشن بالاتر بیشتر باشد ، باید از دستگاه با پهنای باند بیشتر استفاده شود . محاسبه دقیق میزان پهنای باند معمولا کار دشواری است ، از این رو توصیه می شود از یک مشاور با تجربه جهت انتخاب دستگاه ضبط مناسب استفاده کنید .



عامل مهم دیگر، تعداد هارد و ظرفیت هر هارد می باشد .

چنانچه بخواهید مدت زمان طولانی تری تصویر ضبط شده داشته باشید باید از هارد های با ظرفیت بالاتر استفاده کنید . هر چه تعداد ، رزولوشن و پهنای باند دوربین ها بالاتر باشد ، باید از هارد با ظرفیت بالاتر یا تعداد هارد های بیشتر استفاده کرد . NVR ها بدون هارد ارائه می شوند و کاربران باید با توجه به نیاز خود یک یا چند هارد را انتخاب نماید .


1. لینک مقالات

2. افزایش امنیت اینترنت اشیا

3. تکنولوژی EXIR هایک ویژن

4. معرفی سیستم اعلام سرقت

5. شهر هوشمند

6. امنیت سایبری هایک ویژن

7. دوربین زیر آب هایک ویژن

8. تغییر رنگ تصویر در دوربین مداربسته

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد