صنعت / تکنولوژی و آینده دنیای حفاظت تصویری / دوربین های مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

صنعت / تکنولوژی و آینده دنیای حفاظت تصویری / دوربین های مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

استراتژی برند



هدف مدیریت برند، افزایش ارزش محصولات برای مشتریان و در نتیجه کسب حق امتیاز برای آن محصولات است. بازاریابان، به آرم تجاری به عنوان وعده ای می نگرند که درباره ی کیفیت مورد انتظار مشتریان از محصولات به آن ها داده شده است.این امر ممکن است باعث افزایش میزان فروش شود. همچنین با مدیریت برند، تولید کنندگان می توانند محصولات را با قیمت بالاتری به فروش رسانند.

ارزش برند با میزان سود حاصل برای تولیدکنندگان سنجیده می شود. این امر ناشی از ترکیبی از افزایش میزان فروش و افزایش هزینه هاست.

یک برند خوب باید این ویژگی ها را داشته باشد:
1. از لحاظ قانونی قابل پشتیبانی باشد.
2. تلفظ آن ساده و روان باشد.
3. به خاطر سپردن آن آسان باشد.
4. شناسایی و تشخیص آن کار دشواری نباشد.
5. توجه افراد را جلب کند.
6. مزایای استفاده از محصول را در خود داشته باشد.
7. پیام محصول و یا شرکت تولید کننده را به همراه داشته باشد.
8. موقعیت محصول را در میان محصولات رقیب مشخص سازد.

هزینه ی یک برند خوب، بیش از هزینه ی سایر محصولات عادی دیگر است. یک علامت تجاری اقتصادی اغلب بخش های منعطف بازار را در برابر قیمت مورد هدف قرار می دهد. یک علامت تجاری رقابتی و جنگ جویانه برای مقابله با تهدیدهای رقابتی ایجاد می شود. زمانی که یک برند برای چند محصول متعدد به کار برده می شود، به عنوان یک برند خانوادگی شناخته می شود. وقتی که تمامی محصولات یک شرکت، هر کدام دارای برند مجزایی برای خود هستند، به شناشه منفرد مشهور می شوند.

زمانی که شرکتی از یک برند به همراه برند دیگری که پیش از این به کار گرفته می شده برای معرفی محصول و یا خط محصول جدیدی استفاده کند، به یک اهرم تجاری مشهور می شود. زمانی که فروشندگان بزرگ، محصولات را از تولید کنندگان خریداری می کنند، برند خود را بر روی آن محصولات قرار می دهند که به آن، برند خصوصی می گویند. علامت های تجاری خصوصی ممکن است با نام اصلی که تولید کنندگان برای محصولات در نظر می گیرند، تفاوت زیادی داشته باشند.

article_image_one_153.jpg

انطباق برند به کاهش تعداد علامت های مخصوص هر شرکت می انجامد. برخی از شرکت ها تلاش می کنند تا برند بیش تری را برای محصولات متعدد و گوناگون خود ایجاد کنند. آن ها این کار را انجام می دهند تا میزان فضای اختصاصی برند رقیب را کاهش دهند. اما از آن جایی که ممکن است این اقدام، استراتژی مناسبی نباشد، بنابراین بسیاری از شرکت ها تصمیم می گیرند تا ارتباطی منطقی میان نام ها تجاری گوناگون خود برقرار سازند.بسیاری از مدیران برند خود را محدود به اهداف و مسایل مالی می کنند. آن ها مسایل استراتژیک را با این تصور که مسئولیت آن بر عهده ی مدیر ارشد است، نادیده می گیرند. اکثر مدیران برند، خود را محدود به اهداف کوتاه مدت می کنند، زیرا بسته های محصولات آن ها برای مدتی کوتاه و محدود طراحی شده اند. باید اهداف کوتاه مدت را گامی مهم به سوی اهداف بلند مدت به حساب آورد.در شرکت هایی که دارای متنوع سازی محصولات هستند، ممکن است هدف از ایجاد برخی از نام های تجاری با سایر نام ها مغایرت پیدا کند و یا بدتر از آن ممکن است اهداف شرکت با نیازهای برند مغایر باشند.

همچنین لازم است مدیر نام تجاری از استراتژی های مدیریت ارشد اطلاع داشته باشد. چنانچه مدیریت شرکت قصد داشته باشد از بازاریابی بلند مدت استفاده کند، به کارگیری جریان پرداخت هزینه ها به صورت کوتاه مدت، اشتباه بزرگی خواهد بود.
بسیاری از مدیران برند در زمان هدف گذاری، اهدافی را در نظر می گیرند که عملکرد واحد خودشان را نسبت به کل سازمان بهبود می بخشند

مدیریت استراتژی های برند در فضای ذهن

نقطه آغازین برای تمامی برندها توسعه آگاهی برند است. آگاهی لازمه تمامی بازارهاست، ابتدا به این خاطر که ذهنیت ریسک خرید را کاهش می دهد و دوم اینکه در بسیاری از بازارهای با درگیری-پایین می تواند خرید را در پی داشته باشد. همچنین لازم است که مصرف کنندگان دریافت هایی را در خصوص کیفیت عملکرد برند توسعه دهند و این دریافت ها با گروه محصول و استانداردهای اعمال شده بواسطه رقابت مقید می گردند. این به درک عمومی پذیرش محصول مربوط می شود . این دو دریافت در کنار یکدیگر ریسک خرید مصرف کننده را کاهش می دهند و ما می توانیم بگوییم برندی که به سطح معقولی از هر دو عامل دست یابد به مرحله ۱برند وارد شده است. داده های میلوارد براون نشان می دهند که برای بسیاری از برندها بخش قابل توجهی از مصرف کنندگان هرگز ارتباط خود را به ماورای این نقطه توسعه نمی دهند.

برای اینکه یک برند به مرحله ۲ برند وارد شود دوعامل مهم مورد نیاز است، درک تمایز و تناسب شخصی. برای اینکه یک برند بواقع از سوی مصرف کننده از سایر برندهای رقیب متمایز به نظر برسد، سه باور باید شکل بگیرد، اینکه برند با سایر برندها فرق دارد (چه مثبت چه منفی)، اینکه این تفاوت منحصر به برند می باشد و اینکه مشخصا ارزش بهای بیشتر را داشته باشد. انبوه داده های یانگ و روبیکم اشاره می کنند که تمایز نه فقط در ساخت برند بلکه در موفقیت برند نقش اصلی را دارد و این نقش همچنان ادامه خواهد داشت چراکه کاهش تشخیص تمایز اغلب اولین نشانه ای است که یک برند بالغ و موفق دچار افت شده است. از این رو یکی از کلیدهای فهم مدیریت یک برند بالغ این است که از درک تمایز اطمینان یابد.
تناسب به این معنی است که برند چیزی در خود دارد که برای مصرف کننده مناسب بوده یا با آن مرتبط می باشد. داده ها نشان می دهند که تناسب کلید نفوذ به خانه ها و اندازه فرانشیز بوده و لذا به بخش بازار یا بخش هایی که برند با آنها ارتباط دارد مرتبط می باشد. برندهای جدید و موفق بر روی نمودار رشد بیشتر تمایز را به نمایش می گذارند تا تناسب، و چنین می نمایند که مصرف کنندگان برند را در رقابت برجسته تر می یابند، از این رو هدف اولیه مورد توجه قرار گرفتن است. با این حال، این توجه باید در مرحله بعد به مزایایی تبدیل شود که با سبک ویژه مصرف کننده همخوانی داشته باشد. داده های یانگ و روبیکم نشان می دهند که تناسب، محصول طبیعی تمایز نیست: در ایالات متحده تقریبا هیچ ارتباطی بین این دو عامل وجود ندارد. برندهای پُر سود ممکن است اغلب تمایز بالایی کسب کنند اما از تناسب پایینی در بین عموم آدم ها و تناسب بالایی در بین بخش هایی خاص برخوردار باشند. به این ترتیب رسیدن به مرحله ۲ برند می تواند به معنی یک برند پایدار و سودآور باشد و این احتمال وجود دارد که اغلب برندها از این مرحله فراتر نروند.

برای رسیدن به مرحله ۳ برند دریافت های بیشتری باید در ذهن بازار توسعه بیابد: اعتبار اجتماعی و پیوند احساسی. اعتبار اجتماعی به دریافتهایی مربوط می شود که به نحوه نگرش دیگر آدم ها به برند می پردازد و یک عامل اجتماعی-فرهنگی است چراکه بر ترکیب یا تفریق اجتماعی دلالت دارد. بنابراین همچنانکه برند را بطور شخصی یا اجتماعی تجربه می کنیم، گستره وسیعی از ظرافت های دریافتی به حوزه های پرمایه ای برای مطالعه و اقدامات مدیریتی تبدیل می شوند. پیوند احساسی به توسعه ارتباط مصرف کننده-برند می پردازد که عمدتا بر تجربه شخصی برند استوار بوده و بطور مشروح و از جنبه معنی شخصی برند در فصل ۴ در مورد آن صحبت شده است. همچنانکه یک برند در طول زمان ساخته می شود، مصرف کنندگان به مرور با آن احساس نزدیکی، اطمینان و اعتماد می کنند، بگونه ای که اگر بواسطه تجربه و دریافت های شخصی دیگر افراد از یک برند آنها نیز با برند پیوند احساسی برقرار نمایند انتظار خواهیم داشت در نهایت آنها نیز به برند اعتماد زیادی پیدا کنند. توجه داشته باشید که پیش از بوجود آمدن اعتماد مصرف کنندگان نیاز دارند مکررا برند را تجربه کنند تا نسبت به پیش بینی پذیری و قابلیت اتکا آن اطمینان حاصل نمایند. از این رو، پایداری در تمامی جنبه های برند برای هر گونه استراتژی برند بسیار اساسی است.

نقش تبلیغات و ارتقا در استراتژی برند

مطالعات متعددی که از پایگاه داده PIMS استفاده کرده اند به روشنی نشان می دهند که یک ارتباط مستقیم بین هزینه های تبلیغات نسبی در مقابل رقابت و سهم بازار وجود دارد. کسب و کارهایی که سهم بسیار کمی از فروش خود را برای تبلیغات صرف می کنند در مقابل رقبای خود که به نسبت بیشتر هزینه می کنند سهم کمتری از بازار را از آن خود می سازند و نیز به نرخ پایین تری از بازگشت سرمایه دست می یابند . چنین به نظر می رسد که این ارتباط تا حدودی از کیفیت نسبی محصولات یا خدمات ناشی می شود.

شواهدی وجود دارد که شرکت هایی که در مخلوط تبلیغات پیشبردی خود بر تخفیف های فروش تاکید می کنند نسبت به شرکت هایی که بر تبلیغات تاکید می ورزند نرخ پایین تری از بازگشت سرمایه را کسب می کنند.

فهم آن ساده است: تبلیغات نه تنها برند را قوی می سازد بلکه به سودآوری شرکت نیز کمک می کند.


1.       https://hamedweb.namablog.net/Post/3/Business-Center-Website-Design--Shopping-Center-Website-Design.html

2.       https://nimaweb.namablog.net/Post/1/Sports-site-design.html

3.       https://nimaweb.namablog.net/Post/9/Industrial-site-design.html

4.       https://nimaweb.namablog.net/Post/7/Service-site-design--Service-company-site-design.html

5.       https://nimaweb.namablog.net/Post/5/Car-site-design--car-show-site-design.html

6.       https://nimaweb.namablog.net/Post/3/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C+%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA+%D9%85%D8%B1%DA%A9%D8%B2+%D8%AA%D8%AC%D8%A7%D8%B1%DB%8C+%E2%80%93+%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C+%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA+%D9%85%D8%B1%DA%A9%D8%B2+%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF

7.       https://samyarweb.iranblog.net/Post/2/Industrial-site-design.html

8.       https://samyarweb.iranblog.net/Post/10/Sports-site-design.html

9.       https://samyarweb.iranblog.net/Post/8/Business-Center-Website-Design--Shopping-Center-Website-Design.html

10.   https://samyarweb.iranblog.net/Post/6/Car-site-design--car-show-site-design.html

3 دلیل ایجاد وفاداری به برند



به علت رقابتی شدن بازار، مشتری روز به روز ارزش بیشتری پیدا می کند. چالش هایی از قبیل تشدید رقابت جهانی، افزایش مستمر انتظارات مشتریان و متعاقبا تقاضای آنها به منظور افزایش بهبود کیفیت محصولات وخدمات، باعث شده است که شرکتها دیگر نتوانند به طور موثر نیازها و خواسته های آنها را برآورده کنند و خطر از دست دادن مشتریان ناراضی به سمت رقبا و همچنین کاهش نهایی سود، ورشکستگی شرکت را به دنبال خواهد داشت.

وقتی مشتریان به شرکت افتخار می کنند ، حجم خریدشان را افزایش می دهند ، چیزهای مثبتی در مورد شرکت می گـــویند و شرکت را به دوستان و خویشــاوندان توصیه می کنند. آنها به طور عملی نشان می دهند که با شرکت هم پیمان و پیوسته اند . از طرف دیگر، وقتی مشتری نزد دوستان، خویشان، نمایندگیهای داخلی و خارجی شکایت می کند یا به سوی شرکت دیگری می رود ، عملا نشـان می دهد که تصمیم به ترک شرکت گرفته و کمتر برای این شرکت خرج می کند محققین نشان داده اند که تفاوتهای مفهومی مهمی بین وفاداری به فروشنده و وفاداری به شرکت وجود دارد . محققان دریافته اند که وفاداری اولیه مشتری مربوط به نیروی فروش بوده که وفاداری مشتری نسبت به شرکت را به طور مثبتی تحت تاثیر قرار می دهد. آنها دریافتند که احساس مثبت نسبت به کارکنان اغلب به شرکت منتقل می شود. مقاصد رفتاری مشتری می تواند به عنوان یک شاخص دیده شود که نشان می دهد آیا مشتری باقی خواهد ماند یا شرکت را ترک خواهد کرد .

وفاداری مشتری به عنوان یک مانع در مقابل تغییر رفتار وی عمل می کند. در واقع ثابت شده است که وفاداری دربین مشتریان خدمات نسبت به مشتریان محصولاتِ ملموس، شایع تر است. درزمینه خدمات، ویژگی های غیر ملموس مانند اعتبار و اطمینان ممکن است نقش اصلی را در ایجاد و حفظ وفاداری ایفا نمایند. در زمینه خدمات، وفاداری به طور مکرر به عنوان رفتار مشاهده شده تعریف شده است.

article_image_one_156.jpg

تمامی توضیحات فوق به منظور آشنایی بهتری با مقوله وفاداری به برند، وفاداری به محصول، وفاداری به خدمت وفاداری به فروشنده و شرکت است. البته در اینجا موضوع بحث ما فقط وفاداری به برند است.

وفاداری به برند چیست؟
وفاداری به برند هدف نهایی و غایی شرکتی است که دارای محصولی با علامت تجاری ویژه است. اولویت یا ترجیح خرید یک برند ویژه در یک قفسه محصول توسط مشتری، وفاداری به برند نام دارد. مشتریان دریافته اند که مارک تجاری مورد نظرشان به آنها طرح وترکیب محصولی سالم، دارای سطوحی از کیفیت با قیمت مناسب عرضه می کند. این ادراک مشتری پایه واساسی برای تکرارخریدهای جدید می شود. مشتریان در آغاز، یک خرید امتحانی از محصولی با علامت تجاری ویژه می کنند وپس از رضایت از آن به تکرار وادامه خرید همان علامت تجاری یا برند مایل می شوند، زیرا به آن محصول آشنا ومطمئن هستند.

وفاداران به برند تفکری اینچنین دارند:

نسبت به برند متعهد هستند.
مایل به دادن پول بیشتر برای یک برند نسبت به دیگربرند ها هستند.
برند مورد نظر را به دیگران توصیه می کنند.

چرا وفاداری به برند دارای نتایج بسیار بااهمیتی است؟
سه دلیل اصلی برای پاسخ به این سوال وجود دارد:

1. حجم فروش بیشتر: شرکتهای آمریکایی که نیمی از مشتریان خود رادر طول پنج سال از دست می دهند، سالانه ۱۳۰ درصد ضرر وخسارت از کاهش مشتریان خود می بینند. این آمارنشان دهنده چالشهایی است که شرکتها برای رشد در محیط رقابتی با آن روبه رو هستند. رسیدن به رشد سالانه ۱درصد نیازمند افزایش فروش به مشتریان فعلی و جدید به میزان ۱۴درصد است. کاهش خسارت مشتریان می تواند به صورت مهیجی رشد تجاری ووفاداری به برند را بهبود بخشد، که این منجر به فروش ثابت ویا افزایش فروش با افزایش تکرارخریدآن برند می شود.

2. توانایی افزایش قیمت: مطالعات نشان می دهد که همان اندازه که وفاداری به برند افزایش می یابد، مشتریان کمتر به تغییر قیمت حساس هستند. عموما مشتریان مایل به دادن قیمت بیشتر برای علامت تجاری برگزیده یا منتخب خود هستند. زیرا آنها ارزشهای بی نظیری در آن برند یا علامت تجاری مشاهده کرده اند که گزینه های دیگرآنرا ارائه نمی کنند.

3. حفظ مشتری بهتر ازجستجوی اوست: وفاداران به برند مایل به جستجوی مارک مطلوب خود هستند وکمتر به ترفیعات رقابتی حساس هستند. نتیجه این کار هزینه کمتر برای توزیع، رقابت و بازاریابی است. در اینجا بد نیست اشاره ای به یک مطلب بسیار مهم در مورد وفاداری داشته باشیم وآن اینکه:

«گانش» دونوع عامل در ابعاد وفاداری پیدا کرد:

  • وفاداری فعال (مثل دهان به دهان و قصد خرید)
  • وفاداری انفعالی (مثل عدم ترک حتی در شرایط تقریبا منفی)

وفاداری فعال که ما آنرا وفاداری آگاهانه می نامیم ، تصریح برآن دارد که مشتری وفادار با آگاهی واعتماد کامل و با نگرشی کاملا مثبت نسبت به مارک ویژه آنرا به دیگران توصیه می نماید ودوستان خود را تشویق به خرید آن می کند وجملات مثبتی در مورد مارک به کار می برد .جملاتی که شاید ساخته وپرداخته خود اوست و تراوش افکار وعقاید اودرمورد برند ویژه است.

وفاداری انفعالی که ما آنرا وفاداری غیر آگاهانه یا عادت به تکرارخرید می نامیم تکیه برآن دارد که فرد بدون دلیل وبدون توجه به محصولات رقبا وحتی در شرایط تقریبا منفی اقدام به تکرارخرید محصول می کند و نظری درمورد برند ویژه وتوصیه ای به دیگر افراد ندارد.

پر واضح است که وفاداری به برند چنانچه از نوع فعال یا آگاهانه باشد، قابل طرح وانگیزه ای برای تبدیل خریدکنندگان تصادفی به وفاداران به برند است.
فروش به مشتریان وفادار هم می تواند با تکیه بر وفاداری انفعالی و هم با تکیه بر وفاداری فعال شروع شود.

فرایند وفاداری به برند چگونه است؟
تصویر ودرک ونگرش مثبت به برند مطلوب ، عامل بسیار مهمی بر وفاداری به برند است. مشتریان باید برند و محصول مورد نظر را دوست داشته باشند تا وفاداری به آن گسترش یابد. مشتریان باید از ارزش خریدشان آگاه شوند تا تشویق بشوند که خرید محصول را در آینده ادامه بدهند. به منظور تشویق خریدهای تکراری، تبلیغات قبل وبعد از فروش مهم هستند. علاوه بر ایجاد آگاهی و ترفیعات مشتریان آغازین، تبلیغات صورت گرفته نگرشهای مشتریان راتقویت می کند تا این نگرشها به صورت اعتقادات مشتری تکامل یابند و سرانجام به وفاداری تبدیل شوند.

به عنوان مثال اکثر خوانندگان آگهی مسافرتی آنهایی هستندکه از سفربرمی گردند. تبلیغات (آگهی ها) رفتار ودرک یک مسافر را قوی می کند. بیاد بیاورید که تقویت رفتارها از تغییر آنها آسانتر است و

فروش زمانی شروع می شود که یک خریدار را به یک وفادار تبدیل کنید.


1.        https://webkaran.namablog.net/Post/13/Accepting-the-digital-transformation-in-the-security-industry.html

2.        https://hamedweb.namablog.net/Post/11/Safety-in-smart-cities.html

3.        https://hamedweb.namablog.net/Post/17/Security-systems-in-the-retail-industry.html

4.        https://hamedweb.namablog.net/Post/15/%D8%AF%D8%B1+%D8%AD%D8%A7%D9%84+%D9%85%D8%AD%D8%A7%D8%B3%D8%A8%D9%87+%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86+%D9%84%DB%8C%D9%86%DA%A9...

5.        https://hamedweb.namablog.net/Post/13/Accepting-the-digital-transformation-in-the-security-industry.html

6.        https://nimaweb.namablog.net/

7.        https://nimaweb.namablog.net/Post/17/Security-systems-in-the-retail-industry.html

8.        https://nimaweb.namablog.net/Post/15/Integrate-physical-security-with-ease-of-operation.html

https://nimaweb.namablog.net/Post/13/Accepting-the-digital-transformation-in-the-security-industry.html

3 استراتژی مهم در برندینگ



همانطور که میدانید ایجاد برند و برند سازی آن (برندینگ) بسیار مسئله ای مهم است ، در این مقاله سعی شده به توضیح ۳ روشی بپردازیم که شرکت ها بتوانند با کمترین هزینه بیشترین بازدهی را در برندیگ داشته باشند.

1. هدف ، مشتریان شما هستند
شما نمی توانید به همه ی مردم فکر کنید ! بخش مهمی از انتخاب یک نام تجاری ، انتخابی دقیق مشتریان است ، بهترین راه برای تشخیص این کار ، این است که با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و ببینید که آنها از شما چه می خواهند! اگر هدف سایت شما فقط مربوط به زنان باشد ، کار شما خیلی گسترده و پیچیده خواهد شد ، ولی اگر هدف کاری شما به نوع زنان (همانند مادران و …) تقسیم بندی شود ، به راحتی می توانید خواسته های آن ها را برآورده نمائید.

article_image_one_161.jpg

2.منافع عاطفی خود را پیدا کنید
به عنوان مثال ما یک رستوران را در نظر می گیریم ، هدف یک رستوران فقط نباید رفع گرسنگی مشتریان خود باشد ، بلکه باید احساسات آنها را نیز به خود جلب کند مثلا می تواند با ارائه وعده های غذایی پخته شده در منزل ، به طور ناگهانی و بدون هیچ زحمتی از طریقه عاطفی با آنها ارتباط برقرار کنید .

3. ایجاد یک تجربه

همه چیز در بازاریابی به تجربه ختم می شود ، تجربه چیزی است که باعث جذب مشتریان می شود ، بر اساس این تجربه حتما می دانید که بهترین راه ایجاد برندینگ تعامل خوب با مشتریان و مردم است ، با ایجاد تعامل خوب با مشتریان ، دیگر افراد بسیاری هستند که لوگو ، سایت و دیگر موارد تبلیغاتی شما را می شناسند ، به عنوان مثال اگر منشی شرکت شما به صورت بی ادبانه و توهین آمیز با مشتریان صبحت کند ، برند شما به کلی نابود خواهد شد


1.       http://seowebdesigning.blogtez.com/post40.php

2.       http://seowebdesigning.blogtez.com/post38.php

3.       http://seowebdesigning.blogtez.com/post36.php

4.       http://webdesigning.niloblog.com/p/42/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D9%85%D9%84%D8%A7%DA%A9-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA

5.       http://webdesigning.niloblog.com/p/50/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C

6.       http://webdesigning.niloblog.com/p/48/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87%DB%8C-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4%DB%8C

7.       https://hamedweb.namablog.net/Post/1/Sports-site-design.html

8.       https://hamedweb.namablog.net/Post/9/Industrial-site-design.html

9.       https://hamedweb.namablog.net/Post/7/Service-site-design--Service-company-site-design.html

10.   https://hamedweb.namablog.net/Post/5/Car-site-design--car-show-site-design.html

4 استراتژی در ایجاد برند



در ایجاد برندینگ برای تجارت خود باید هوشیار باشید ، تعامل خوب می تواند موفقیتی بزرگ را برای برند شما فراهم آورد ولی تعامل بد نیز ، برند شما را خراب خواهد کرد.در ایجاد برندینگ می توان گفت که کار آسانی نیست ، نیاز به زمان دارد .

در این مقاله استراتژی های کاربردی ذکر شده است که می توانید از آن ها در برند سازی خود استفاده نمائید. به قول دکتر روستا برند یک واژه است ولى«برندینگ» یک فعالیت مدیریتى مستمر و طولانى است که باید آنرا به طور هدفمند دنبال کرد تا بتوان در ایجاد یک هویت و برند، توسعه و حفظ آن به موفقیت رسید.

article_image_one_172.jpg

1. تمایل استفاده از اینترنت داشته باشید.

امروزه یک شرکت تجاری بدون یک وب سایت اینترنتی را اصطلاحا شرکتی بدون صلاح می نامند ، سعی کنید همواره از سایت اینترنتی استفاده کنید و با مشتریان خود تعامل داشته باشید ، حتی اگر شما روابط حضوری را بیشتر ترجیح می دهید سعی کنید حتما یک وب سایت اینترنتی داشته باشید

2. ثبات در تبلیغات

فکر کنید ببینید که شرکت شما چه کاری را می تواند انجام دهد که شرکت های رقیب این کار را نمی توانند انجام دهند ، این کار می تواند فروش ویژه محصولات ، ایجاد فروشگاه اینترنتی و یا دیگر موارد باشد.

3. ارائه خدمات به مشتری

سعی کنید همیشه محصولات خود را پشتیبانی نمائید ، و پاسخ مشتری های خود را بدهید ، این کار باعث جلب اعتماد آنها می شود سعی نکنید که فقط هدف شما فروش باشد ، و این را هم بدانید در صورت ارائه خدماتی نه چندان جالب به غیر از این مشتری مورد نظر ، بد بودن عنوان تجاری شما یا برند شما به صورت دهان به دهان سراسر کشور را خواهد گرفت و این نیز می تواند برعکس نیز باشد ، در صورتی که شما خدمات خوبی را ارائه دهید مشتریان می توانند تبلیغات خوبی برای شما باشند.

4. روابط عمومی

به تعهدهای خود پایبند باشید ، سعی کنید هیچ وقت مشتریان خود را نا امید نکنید و همواره کاری کنید که آن ها پس از کار با شرکت شما ، همیشه لبخند بر لب داشته باشند ، در ضمن اگر شرکت شما نیز از بانک یا مراکز دیگری وام گرفته است حتما قسط های خود را سر وقت پرداخت کنید ، شرکت خود را با انجام کارهای اجتماعی مشغول کنید این کار ممکن است از مطبوعات نامی از شما برده شود.


1.        https://samyarweb.namablog.net/Post/18/Security-systems-in-the-retail-industry.html

2.        https://samyarweb.namablog.net/Post/16/Integrate-physical-security-with-ease-of-operation.html

3.        https://samyarweb.namablog.net/Post/13/Accepting-the-digital-transformation-in-the-security-industry.html

4.        https://mahsaweb.namablog.net/Post/11/Safety-in-smart-cities.html

5.        https://mahsaweb.namablog.net/Post/17/Security-systems-in-the-retail-industry.html

6.        https://mahsaweb.namablog.net/Post/15/Integrate-physical-security-with-ease-of-operation.html

7.        https://mahsaweb.namablog.net/Post/13/Accepting-the-digital-transformation-in-the-security-industry.html

8.        https://webkaran.namablog.net/Post/11/Safety-in-smart-cities.html

9.        https://webkaran.namablog.net/Post/17/Security-systems-in-the-retail-industry.html

https://webkaran.namablog.net/Post/15/Integrate-physical-security-with-ease-of-operation.html

طراحی سایت صرافی

طراحی سایت صرافی یکی دیگر از خدمات بی شمار شرکت طراحی سایت رایان می باشد. آیا وقت آن نشده است تا کسب و کار خود را رونق ببخشید؟ آیا هنوز از قدرت فضای اینترنت در رونق کسب و کار خود بی خبر هستید؟ ما در شرکت رایان به شما راه درست را نشان می‌دهیم تا به صورت حرفه‌ای کسب و کار صرافی خود را در فضای آنلاین گسترش دهید   طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت صرافی دیجیتال

طراحی سایت صرافی و علت ضرورت آن

صنف صرافی صنفی می‌باشد که باید در آن به صورت لحظه‌ای و به روز با قیمت‌های جهانی ارز حرکت کرد، یعنی قیمت ارز در این ساعت با یک ساعت قبل و بعد می‌تواند متفاوت باشد. اگر صرافی شما بزرگ می‌باشد و حوزه فعالیتی آن بین المللی است، داشتن وب سایت برای شما بسیار ضروری می‌باشد؛ زیرا بدون وب سایت عملاً کسی شما را در خارج از کشور نخواهد شناخت و معامله‌ای نخواهد کرد، پس بهتر است فرصت را از دست ندهید و همین امروز کار طراحی سایت صرافی خود را به شرکت طراحی سایت رایان بسپارید تا بی نظیرترین وب سایت در زمینه کاری خود یعنی صرافی را تحویل بگیرید.

و اینگونه است که توانسته‌ایم در این 15 سال، اعتماد بیش از هزاران شخص و شرکت را برای طراحی وب سایت جلب کنیم. قیمت طراحی سایت صرافی به صورت قطعی تعیین نمی‌شود و بستگی به امکاتانی دارد که مایل هستید در وب سایت قرار گیرد. پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه از فرم برآورد هزینه طراحی سایت استفاده کنید، همچنین می‌توانید به صورت رایگان با کارشناسان و مشاوران شرکت طراحی سایت رایان در ارتباط باشید.

ما به شما کمک می‌کنیم تا متفاوت باشید

هرگونه خدماتی که مد نظر شما است و می‌خواهید در وب سایت خود داشته باشید، توسط شرکت طراحی سایت رایان پیاده سازی و اجرایی می‌گردد. از جمله امکاناتی که در طراحی وب سایت صرافی شما قرار می‌گیرد می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • جدول نرخ روز تمامی ارزهای دنیا (ابزار نمایش قیمت ارز در وب سایت)
  • تبدیل تمامی ارزها به هم دیگر و مخصوصا تبدیل به ریال ایران
  • جدول نرخ روز سکه و فلزات گران‌بها
  • لیست خدمات صرافی
  • امکان حواله اینترنتی
  • امکان قرار دادن مشاوره رایگان
  • امکان ایجاد بخش ویژه کاربران سایت

سئو سایت صرافی

سئو و بهینه سازی در طراحی سایت صرافی

ساخت سایت        بی شک وقتی شما سفارش سایت صرافی را می‌دهید، انتظار دارید که در یک یا چند کلمه خاص مانند صرافی یا حواله‌های ارزی و غیره در صفحه اول گوگل باشید. به این کار در حوزه طراحی سایت، سئو یا بهینه سازی گفته می‌شود. سئو سایت یکی از اقدامات بسیار مهم و حیاتی برای کسب رتبه در موتورهای جستجوگر و مخصوصا گوگل می‌باشد. اگر می‌خواهید وب سایت صرافی شما در گوگل دیده شود و در نتایج برتر گوگل نمایش داده شوید، پیشنهاد می‌کنیم با کارشناسان سئو سایت و بهینه سازی شرکت رایان مشاوره رایگان انجام دهید تا به بهترین نحو ممکن شما را راهنمایی کنند و روش انجام سئو سایت صرافی را برای شما نشان دهند.

طراحی سایت صرافی و بررسی گرافیک و تکنولوژی

اهمیت گرافیک در طراحی سایت صرافی

امروزه وب سایتی که دارای گرافیک جالبی نباشد، برای مشتریان و کاربران وب سایت هم معتبر به حساب نمی‌آید. گرافیک بالا از امتیازات وب سایت برای جلب نظر و توجه کاربر می‌باشد.

خدمات طراحی گرافیک شرکت رایان ضمن طراحی سایت، بر روی وب سایت در حال طراحی نیز اجرا و عملیاتی می‌گردد؛ از این رو بهترین وب سایت از نظر گرافیک طراحی خواهد شد.

 

شرکت طراحی سایت