صنعت / تکنولوژی و آینده دنیای حفاظت تصویری / دوربین های مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

صنعت / تکنولوژی و آینده دنیای حفاظت تصویری / دوربین های مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

محتوانویسی ایده آل برای سایت

آیا خوانایی یک محتوا روی رتبه بندی آن در سئو تاثیر دارد؟

به نقش خوانایی متن در رتبه بندی سئو و میزان بازدید از یک وب سایت اشاره می‌کنیم. در ادامه به ضرورت خوانایی متن و نکاتی درباره نگارش متن خوانا پرداخته‌ایم

آیا ارزش این را دارد که نوشته‌های خود را به محتوایی خوانا تبدیل کنیم؟ آیا خوانایی متن می‌تواند منجر به رتبه‌های بالاتر در نتایج جستجو و بازدید بیشتر از یک وب سایت شود؟ آیا خوانایی متن یک "عامل رتبه بندی" است؟ Yoast، معتقد است که نگارش یک متن به زبان ساده و قابل فهم، می تواند بازدید بیشتری برای سایت شما به ارمغان بیاورد. حتی ابزاری برای کمک به نگارش یک متن خوانا توسعه داده ایم. در ادامه توضیح خواهیم داد که چرا موتورهای جستجو فهم آسان "وب کپی" را دوست دارند، و همچنین نکاتی درباره نگارش آن بیان می کنیم.

 

یک محتوا نویس خوب، منجر به بهبودی تجربه کاربری (UX) می شود!

در بیان ریسک "توضیح واضحات" همین بس که نوشتن محتوایی نامفهوم باعث ایجاد تجربه کاربری بد می‌شود. هیچ کس دوست ندارد چیزی غیر قابل درک، خسته کننده یا پر از کلمات کلیدی بخواند. بنابراین، کلیه محتوای شما باید با هدف تمرکز بر مخاطبان باشد و به آنها اطلاعات مورد نیاز، راه حلی برای مشکل و یا پاسخی به سوال آنها را بدهد.

در درجه اول، شما باید یک محتوای عالی برای بازدیدکنندگان خود بنویسید. این به خوبی با دیدگاهمان در مورد "سئو جامع" جور در می‌آید. اگر فقط متن بنویسید، مردم آن را نمی‌فهمند و به آن‌ها برای آنچه که لازم دارند پیدا کنند کمکی نمی‌کنید. و در نهایت شما با بازدیدکنندگان ناراضی روبرو خواهید شد، که احتمالاً با ورود به سایت شما بلافاصله به گوگل باز می‌گردند. گوگل سیگنال‌های یک کاربر مانند این را مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهد.

رتبه بندی خوانایی متن : جستجوی صوتی بیشتر می شود

اگر چه تعداد کمی از مردم از جستجوی صوتی استفاده می کنند، گوگل ( و سایر موتورهای جستجو) روی صوت تمرکز کرده اند. آنها نتایج خود را در یک چیزی که شبیه به صوت است نشان می دهند و رتبه آنها بر حسب نتایجی است که بر اساس چیزی شبیه به صوت سنجیده می شود. واقعیت این است که موتورهای جستجو می خواهند جستجوی صوتی بزرگترین چیز مهمی باشد که باعث می شود خوانایی بسیار مهم باشد.

طراحی سایت اختصاصی     قیمت طراحی سایت

افرادی که اطلاعات را با جستجوی صوتی جستجو می کنند می توانند اطلاعات طولانی را گوش کنند تا اینکه آن به پایان برسد. اگر لغات استفاده شده در متن سخت باشد در نتیجه فهمیدن آن به صورت صوتی غیر ممکن می شود. گوگل برای متن هایی که نتایج غیر ممکن دارند کار رتبه بندی را انجام نمی دهد. نه در نتایج جستجوی صوتی و نه در نتایج جستجوی نرمال. گوگل محتواهای قابل فهم را ترجیح خواهد داد زیرا گوگل روی جستجوی صوتی تمرکز می کند. گوگل می خواهد جستجوی صوتی دومین چیز مهم برای جستجو باشد. این اتفاق بیفتد یا نه ، برای محتواهای خوانا اهمیت قابل فهم بودن مهم نیست. گوگل به سادگی نتایج جستجو و الگوریتم را تعیین می کند. ما فقط مجبوریم که با آن همراه باشیم. و در این مورد، یک چیز خوب است. نوشتن محتوای خوانا برای خواننده محتوا خیلی خوب است.

طراحی سایت تهران     

موتورهای جستجو از انسان ها تقلید می کنند!

یک زمانی بود که پر کردن متن با کلمات کلیدی کارساز بود. فقط باید کلمات کلیدی را به اندازه کافی در متن ذکر می‌کردیم و گوگل آن را براساس کلمات کلیدی رتبه بندی می‌کرد. دیگر گذشت آن زمان!

خوشبختانه گوگل در شناخت محتوای با کیفیت بهتر شده است. به عنوان مثال، پس از بروزرسانی الگوریتم مرغ مگس خوار، گوگل شروع به شناسایی مترادف‌ها کرد. این الگوریتم می‌فهمد که کدام کلمات، موجودیت‌ها و مطالب با یکدیگر مرتبط هستند. علاوه بر این، موتورهای جستجو در پیش بینی آنچه مردم می‌خواهند بخوانند بهتر شده‌اند و از کلمات کلیدی در جستجوی شما، می‌توانند حدس بزنند که در مورد چه چیزی جستجو می‌کنید.

به طور کلی، الگوریتم های گوگل در تلاش هستند تا از انسان تقلید کرده و متن را مانند یک انسان بخوانند. هرچه توانایی گوگل در تقلید از انسان بیشتر، اهمیت خوانایی متن نیز بیشتر.

 هزینه طراحی سایت       طراحی سایت وردپرس      طراحی پورتال

خوانایی محتوا برای جستجوی صوتی مهم است

بر طبق نظر Yoast تعداد کسانی که از جستجوی صوتی استفاده می‌کنند رو به فزونی است، بنابراین گوگل و همچنین سایر موتورهای جستجو، روی صوت متمرکزند. آن‌ها نتایج خود را به صورت صوت محور ارائه و رتبه بندی می‌کنند.

افرادی که از طریق جستجوی صوتی به جستجوی اطلاعات می‌پردازند به حجم زیادی از اطلاعات می‌رسند. مثلا یک پاراگراف طولانی را تصور کنید که شامل جملات پیچیده و کلمات دشوار زیادی است، که می‌بایستی به عنوان نتیجه جستجو، با صدای بلند خوانده شود. فهمیدن این‌چنین نتیجه جستجوی صوتی غیر ممکن خواهد بود. گوگل تمایلی به استفاده از این قبیل نتایج ندارد! چه از نظر صوتی و چه در نتایج عادی. گوگل محتوای قابل درک را ترجیح می‌دهد، زیرا جستجوی صوتی در حال رشد است. کم یا زیاد بودن طول محتوا، مشکلی برای خوانایی و قابل فهم بودن آن، ایجاد نمی‌کند. گوگل به سادگی نتایج جستجو و الگوریتم های خودش را دیکته می‌کند. و این ما هستیم که باید با آن کنار بیاییم. و این، چیز خوبیست! نگارش مطالب خوانا برای خواننده نعمت است.

 

چه کارهایی خواندن محتوا را آسان می‌کند؟

چگونه مردم "وب کپی" یک متن خوانا را می‌خوانند؟ بازدیدکنندگان از طریق متن، اسکن می‌کنند، زیرعنوان ها و اولین جملات پاراگراف ها را می خوانند. آنها به دنبال کلمات ربط هستند تا بتوانند نتیجه اصلی یک مقاله را به سرعت درک کنند. کارهایی که گوگل انجام می دهد دقیقا مشابه کارهای یک انسان هنگام خواندن متن است. این بدین معناست که ساختار متن، حتی نحوه نوشتن پاراگراف ها از اهمیت زیادی برخوردار است. جملات اصلی، جمله اول هر پاراگراف، داشتن یک متن با ساختار واضح و منطقی نیز مهم خواهد بود.

 

چگونه یک محتوای خوانا بنویسیم؟

قبل از شروع به نوشتن متن خوانا، به ساختار فکر کنید. قرار است به مخاطب خود چه چیزی گفته و به چه ترتیب بگویید؟ آیا مباحث ترتیب منطقی دارد؟ آیا مخاطبان شما می توانند استدلال ها، مثال ها و پیام های شما را دنبال کنند؟ شاید شما بخواهید محتوای را به سبک هرم وارونه بنویسید!

از جملات کوتاه استفاده کنید، زیرا پردازش جملات طولانی دشوارتر است. سعی کنید از کلمات دشوار در متن استفاده نکنید یا آنها را محدود کنید. همچنین از جملات پیچیده و صدای منفعل استفاده نکنید.

جذاب بنویسید! البته واقعاً سخت است. هرکسی استعداد خلاقانه نوشتن را ندارد. سعی کنید جملات طولانی را با جملات کوتاهتر جایگزین کنید. از مترادف استفاده کنید. از شروع جملات با همان کلمه خودداری کنید.

می دانیم که نگارش متن خوانا سخت است. نوشتن متن ناخوانا اشتباهی است که اغلب شاهد آن هستیم. به خاطر همین ما ابزار آنالیز خوانایی متن را توسعه دادیم. برای مثال، این ابزار، طولانی بودن جملات، استفاده از صدای منفعل و یا طول پاراگراف های شما را بررسی می کند. همچنین برای بهبود متن و حتی بازبینی جملات توصیه هایی برای شما داریم. ما به طور مداوم در حال ویرایش، بروزرسانی و ترجمه این ابزار به زبانهای مختلف هستیم.

طراحی سایت فروشگاهی      

 رتبه بندی خوانایی متن : الگوریتم گوگل بیشتر شبیه انسان می شود

گوگل برای پیش بینی اینکه مردم چه چیزی را می خواهند بخوانند خیلی بهتر شده است. الگوریتم گوگل یک انسان را تقلید می کند. آن تلاش می کند یک متن را مانند یک انسان بخواند. همانطور که گوگل توانایی فهم و جستجوی متون را به روش انسان بیشتر می کند خواسته های خوانایی متون نیز افزایش می یابد.

گوگل به طور فزاینده ای موضوع یک متن را بررسی می کند دقیقاً مانند انسان که موضوع یک متن را بررسی می کند. مردم از طریق متون جستجو می کنند. زیر مجموعه ها را می خوانند و اولین عبارت پاراگراف را می خوانند. مردم بعضی از واژه ها را می خوانند تا به سرعت موضوع متن را متوجه شوند. همه کارهایی که مردم انجام می دهند تا یک متن را بخوانند گوگل نیز انجام می دهد. نحوه نوشتن پاراگراف ها مهم است . اولین عبارت هر پاراگراف مهم است. ساختار روشن و منطقی در متن شما ارزشمند خواهد بود.

بهبود الگوریتم های گوگل و افزایش شباهت درک گوگل به کاربر واقعی

نسبت به سال های گذشته گوگل توانسته در درک آن چیزی که کاربر به دنبال آن می گردد و نمایش نتایج نزدیک تر به آن موضوع جستجو شده، پیشرفت چشم گیری داشته باشد. الگوریتم های گوگل شباهت زیادی به رفتار کاربران واقعی دارند و در تلاش اند یک متن را مثل یک انسان بخوانند. کاربران وقتی می خواهند یک متن را بخوانند معمولا اول سراغ عنوان ها و زیر عنوان ها و جملات اول پاراگراف ها می روند تا با یک نگاه متوجه مضمون کلی متن شوند. گوگل سعی کرده است این رفتار کاربران را تقلید کرده و الگوریتم های خود را بر اساس آن طراحی کند.

از این رو باید بدانید نوع ساختار محتوا، نوع نگارش پاراگراف ها (مخصوصا خط اول پاراگراف ها) و تیتر ها از اهمیت بسیار بالایی برای کاربر و موتور های جستجو برخوردار است.

موتور های جستجویی مثل گوگل همواره از وب سایت ها انتظار دارند محتوایی با کیفیت و کاربردی برای کاربر تولید کنند. دو الگوریتم مهم گوگل یعنی پاندا و مرغ مگس خوار دقیقا روی همین مسئله تمرکز دارند و صفحات سایت ها را از نظر محتوایی با استانداردهای بالایی ارزیابی میکنند. در کنار اینها الگوریتم پیچیده رنک‌برین RankBrain (توسعه یافته بر پایه هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی) اطلاعات را از این الگوریتم ها دریافت کرده و بر اساس فاکتور های جستجوی معنایی و نوع درخواست کاربر، این اطلاعات را در نتایج جستجو به وی ارائه میکند.

طراحی وب سایت شرکتی

سخن آخر: با صدای بلند بخوانید!

Gary Illyes یک بار توییت کرد که باید متن خود را با صدای بلند بخوانید. اگر خوب خوانده نشود یا عجیب به نظر برسد، احتمالاً رتبه‌ای هم نخواهد داشت.

اگر خوانایی محتوا خود را بهبود ببخشید، رتبه وبسایت شما بلافاصله افزایش نمی‌یابد. اما نوشتن یک محتوای خوانا بخش اساسی از استراتژی سئو است. اگر می خواهید خوانندگان کل متن شما را بخوانند، باید اطمینان حاصل کنید که مطالب شما خواناست. پست هایی که خواندن آنها خوب است قطعاً منجر به بازدید بیشتر و نرخ تبدیل بالاتر خواهد شد.

شرکت طراحی وب سایت     

بررسی سرعت سایت

یکی از مهم ترین معیارها برای سئو داخلی، سرعت لود سایت است. شما به عنوان کاربر اگر وارد سایتی شوید و سرعت لود آن خیلی پایین باشد، یا آن سایت را می بندید یا از دیر لود شدنش عصبانی می شوید به همین دلیل یکی از مواردی که باعث محبوب شدن سایتب می شود، سرعت لود صفحات آن است.

استانداری برای سرعت لود تعریف شده است که میانگین ۳ ثانیه است و اگر سایت شما بیشتر از این زمان نیاز به لود شدن داشته باشد ممکن است کاربر را خسته بکند.

بررسی سرعت سایت در GTmetrix

GTmetrix یک ابزار آنلاین برای بررسی سرعت لود سایت است که هر مشکلی بابت سرعت داشته باشید در این سایت نشان داده می شود.

در عکس زیر ما سایت novinmarketing.com را بررسی کرده ایم.

page-speed

همانطور که در عکس بالا می بینید Fully Loaded Time نوین مارکتینگ ۴.۶ ثانیه است که باید بهتر شود و امتیاز Page Speed Score مطابق عکس ۹۳ است و عالی است. شما نیز سایت خود را در GTmetrix چک کنید و در صورتی که امتیاز کمی داشت از طریق روش های زیر سرعت آن را بهبود ببخشید.

چند راه برای افزایش سرعت سایت  وردپرسی

  • نصب پلاگین Cache

اگر از cms وردپرس استفاده می کنید حتما لازم است از یک افزونه کش روی آن استفاده کنید. کارکرد افزونه های کش به این صورت است که هنگام بازدید کاربر از سایت، برخی از فایل ها را روی مرورگر کاربر ذخیره می کند و هنگام باز کردن صفحات دیگر دوباره این اظلاعات از سمت سرور برای کاربر ارسال نمی شود و به صورت لوکال روی مرورگرش به نمایش در می آید. ۳ افزونه معروف کش در وردپرس w3 total cache، wp super cache و fastest cache می باشد. کار با این افزونه آسان است و از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کنند.

  • فشرده سازی فایل های html, js, css

هر چه حجم فایل های سایت کم باشد سرعت بارگذاری آنها بیشتر است. از این رو باید تمام فایل های سایت را فشرده سازی کنید. در وردپرس افزونه های کش نیز فشرده سازی فایل را انجام می دهند ولی یکی از بهترین افزونه که مخصوص این کار است Autoptimize است. با نصب این افزونه تمام فایل های سایت را فشرده می کنید ولی اگر بعد از فشرده سازی قالب سایت به هم ریخت باید با طراح سایت خود پیگیری کنید تا قالب سایت را با این افزونه هماهنگ کند.

  • عکس های سایت را بهینه کنید

همانطور که فایل ها باید کم حجم شوند عکس ها نیز باید بهینه شوند. عکس ها به صورت خام نیاز به بهینه شدن دارند و می توانید به صورت آفلاین با ابزارهایی مانند فتوشاپ حجم آنها را کم کنید. ولی در وردپرس چندین پلاگین وجود دارد که و به صورت آنلاین عکس های خود را بهینه کنید. Wp smush, ewww image و imigify از محبوب ترین پلاگین ها برای بهینه سازی سایت هستند.

  • از cdn استفاده کنید

Cdn یا شبکه توزیع محتوا مجموعه سرورهایی در نقاط مختلف دنیا است که هر کاربر بر اساس موقعیت جغرافیایی از نزدیک ترین سرور، سایت را مشاهده کند. از معروف ترین cdn رایگان می توان به cloudflare اشاره کرد. البته کلود فلیر، سروری داخل کشور ایران ندارد و بازدید کنندگان داخلی نیز از سرورهای خارج کشور سایت را مشاهده می کنند. شما می توانید از سرویس آروان کلود برای راه اندازی Cdn استفاده کنید که به کاربران داخل کشور سرویس رایگان می دهد و هم در ایران و خارج از ایران سرور دارد.

  • هاست پرسرعت بخرید

یکی دیگر از معیارها در افزایش سرعت، استفاده از هاست مطمئن است. سعی کنید از جایی هاست بخرید که سرورهای آن از هاردهای ssd یا nvme استفاده کند. از طرف دیگر هر چه سرور سایت از لحاظ جغرافیایی به بازدید کنندگان سایت نزدیک تر باشد سرعت لود بهتری دارد. پس اگر بازدید کنندگان سایت شما از داخل کشور هستند حتما از سرورهای داخلی استفاده کنید.

منبع:


http://seo-webdesign.atizo.se/

http://tejarat-online.atizo.se/

http://webinja.atizo.se/

http://tejarat-online.irancnblog.com/

http://webinja.irancnblog.com/

http://tejarat-farda.irancnblog.com/

https://seowebmaster.vistablog.ir/

https://webonline.vistablog.ir/

http://online-tejarat.vistablog.ir/

تبلیغات دوربین مداربسته اصفهان


دوربین مداربسته اصفهان به خدمات فروش و نصب دوربین های مداربسته در شهر اصفهان اشاره دارد. پیش از آنکه به موضوع تخصصی دوربین مداربسته بپردازیم بگذارید ابتدا شهر زیبای اصفهان را کمی به شما معرفی کنیم. اصفهان شهری تاریخی در مرکز فلات ایران، مرکز استان اصفهان و سومین شهر پرجمعیت ایران پس از تهران و مشهد است. کلان‌شهر اصفهان همچنین هجدهمین کلان‌شهر پرجمعیت خاورمیانه به حساب می آید. این شهر در بین سال‌های ۱۰۵۰ تا ۱۷۲۲ میلادی در زمان پادشاهی صفویان پایتخت ایران شد و رونق فراوانی گرفت. بناهای تاریخی متعددی در این شهر وجود دارد که شماری از آن‌ها به عنوان میراث تاریخی در یونسکو به ثبت رسیده‌اند. داشتن معماری زیبای ایرانی، پل‌های سرپوشیده، مسجدها و مناره‌های منحصربه‌فرد از شاخصه های مهم این شهر است.

اصفهان به عنوان یکی از صنعتی ترین و پرجمعیت ترین شهرهای مدرن ایران دارای اماکن و اداره جات دولتی متعدد، کارخانجات و واحد های صنعتی کوچک و متوسط در شهرک های صنعتی است که تمام این مکان ها به سیستم های نظارتی و نصب دوربین های مداربسته احتیاج دارند. در این مقاله به موضوع نصب  دوربین مداربسته در اماکن مختلف در شهر اصفهان، انواع دوربین مداربسته، برندها و قیمت دوربین مداربسته می پردازیم.

فروش دوربین مداربسته هایک ویژن

اصفهان

 بیشتر بخوانید: دوربین مداربسته   هایک ویژن ،       نمایندگی هایک ویژن    ،     پشتیبانی هایک ویژن   

قیمت دوربین مداربسته اصفهان

همانطور که دوربین مداربسته در مدل ها و انواع متفاوت تولید می شود کاملا طبیعی است که قیمت این دوربین ها نیز متفاوت خواهد بود. برای مثال مقاومت بدنه دوربین، کیفیت تصویر، توانایی در در شب و تاریکی مطلق و شفافیت تصویر از جمله موضوعاتی است که در تعیین قیمت یک دوربین مداربسته تاثیر گذار خواهد بود.

از سوی دیگر برند های متفاوتی در دنیا به تولید دوربین مداربسته می پردازند و در نتیجه ارزش یک برند نیز موضوع دیگری است که بر قیمت دوربین مداربسته تاثیر گذار خواهد بود. برندهای هایک ویژن، داهوا، مکسرون، سامسونگ و… از جمله برندهای معروف تولید کننده دوربین مداربسته و تجهیزات محافظتی در دنیا هستند که در ایران نیز این برندها طرفداران بسیاری پیدا کرده و به وفور در بازار ایران موجود است. نکته ای که در مورد قیمت یک سیستم دوربین مدار بسته لازم است بدانید این است که در صورتی که سیستم دوربین را کامل و به صورت پکیج دوربین مدار بسته خریداری کنید قیمت تمام شده آن 10 تا 30 درصد کمتر از خرید تکی اقلام خواهد بود.

بهترین مارک دوربین مداربسته

همانطور که گفته شد برندهای متفاوتی در دنیا  تولید کننده دوربین مداربسته هستند. قبل از آنکه از میان این برندها بخواهیم بهترین برند دوربین مداربسته را انتخاب کنیم باید معیارهای مختلفی را ابتدا برای انتخاب بهترین برند دوربین مداربسته در نظر بگیریم. موضوعاتی مانند کیفیت تصاویر، مقاومت بدنه و همچنین دردسترس بودن در بازار ایران از جمله مهمترین فاکتورها برای انتخاب بهترین برند دوربین مداربسته اصفهان به حساب می آیند. بر اساس برآورد های متخصصین این حوزه در حال حاضر بهترین برند دوربین مداربسته با توجه به فاکتورهای ذکر شده برند هایک ویژن، هایک لوک و داهوا به حساب می آیند. برندهای دیگر و مطرح دنیا هم از نظر قیمت بسیار بالاتر از این برندها هستند و هم در بازار ایران کمی دسترسی به سایر برند ها با مشکل روبرو شده است.

دوربین مداربسته ارزان قیمت در اصفهان

در حال حاضرسیستم های دوربین مدار بسته ارزان قیمت در دو نوع سیمی و بیسیم ( وای فای ) ارائه می شوند. دوربین های بیسیم که همراه با مموری جدا هستند،  ارزان قیمت ترین نوع دوربین مداربسته در بازار به حساب می آیند. این دوربین ها محل درج مموری کارت داشته و تصاویر را بر روی کارت های حافظه ذخیره می کنند از این رو نیاز به دستگاه مرکزی رکوردر و هارد اینترنال ندارند و این خود قیمت تمام شده سیستم را به مراتب کم و ارزان می کند. در حالت کلی اگر سیستم دوربین مداربسته برای اماکن خصوصی کوچک می خواهید این نوع دوربین ها پیشنهاد می شود چرا که از نظر کیفیت خدمات مدنظر شما را دارند و از نظر قیمت نیز بسیار با صرفه خواهند بود. بهترین کیفیت دوربین مداربسته اصفهان را می توانید از شرکت مهرتجارت بخواهید.

دوربین مداربسته اصفهان

دوربین مداربسته در چه مکان هایی کاربرد دارد؟

نظارت بر کار و امور اداری کارمندان به وسیله سیستم های نظارتی یک امر عادی در مدیریت امروز ارگان ها تبدیل شده است. همچنین استفاده از دوربین مداربسته در بخش های مختلفی مانند انبارها ، سازمان های نظارتی، ادارات و شرکت ها، فروشگاه ها و مراکز خرید، بیمارستان ها، اماکن دولتی، کارخانجات، مراکز خدماتی و حتی منازل رایج شده است.

به این نکته نیز توجه داشته باشید که جهت ایجاد نظارت کامل در اماکن مختلف ممکن است صرف استفاده از دوربین های مداربسته کافی نباشد و در نتیجه استفاده از ابزارهای کنترلی دیگر در برخی اماکن توصیه می شود. برای مثال در فروشگاه ها از گیت فروشگاهی یا همان دزدگیر لباس نیز استفاده می‌شود تا از این طریق کاستی های سیستم نظارت تصویری را برطرف می‌سازد.همچنین در منازل نیز بسیاری از ساکنین از چشمی درب دیجیتال و  هوشمند سازی دربهای ورودی برای محافظت از ساکنین منازل بخصوص سالمندان و کودکان استفاده می کنند.

انواع دوربین مدار بسته اصفهان

دوربین های مداربسته را بر مبنای نوع تکنولوژی که در آنها به کار گرفته شده است به انواع مختلفی مانند  دوربین مداربسته AHD،  دوربین های مداربسته HDTVI، دوربین های مداربسته HDCVI، دوربین های مداربسته وایرلس و دوربین های مداربسته تحت شبکه یا IP تقسیم بندی می شوند. همچنین در یک دسته بندی متفاوت از نظر ظاهر و کارکرد دوربین های مداربسته، این دوربین ها به دوربین مدار بسته صنعتی، دوربین مداربسته دام، دوربین مداربسته بولت، دوربین مداربسته اسپیددام، دوربین مداربسته مینیاتوری، دوربین مداربسته فلت و … تقسیم می شوند.

کاملا بدیهی است که هر یک از انواع دوربین های مداربسته قابلیت های خاصی را دارند که برای مکان های متفاوتی استفاده می شوند. در ادامه سه نوع پرکاربرد دوربین های مداربسته را به شما معرفی می کنیم.

دوربین های مدار بسته وایرلس

دوربین مدار بسته وایرلس یا بی سیم با توجه به عدم نیاز به سیم کشی و نصب آسان برای منازل و فروشگاه ها بصرفه بوده و نسبت به سایر دوربین های مدار بسته قیمت مناسب تری دارد. بدلیل نصب آسان و قیمت بسیار مناسب، این دوربین ها در بین مصرف کنندگان خانگی و صاحبان کسب و کار از محبوبیت ویژه ای برخوردار شده است. بر اساس آمار بدست آمده از مراکز فروش دوربین مداربسته اصفهان در دو سال گذشته میزان تقاضا برای نصب این دوربین ها در شهر اصفهان بیش از 4 برابر شده است. استفاده بسیاری از آپارتمان ها در شهر های بزرگی مانند اصفهان از دوربین های مداربسته از عوامل افزایش این تقاضا به حساب می آید.

دوربین مداربسته AHD 

AHD   یا Analog High Definition  تکنولوژی انتقال تصویر بر بستر کابل های کواکسیال تا فاصله 500 متر میباشد.این تکنولوژی تا حد زیادی قادر به کاهش نویز رنگ و تولید تصویر بهتر در مقایسه با دستگاه های آنالوگ قدیمی میباشد.پس دوربین های مدار بسته با تکنولوژی AHD همان دوربین های آنالوگ هستند با تصاویر بهینه شده که بهبود بسیار زیادی در کیفیت تصویر ایجاد شده لذا امکان تولید تصاویر با کیفیت 2 مگاپیکسل یا همان 1080p  فراهم شده است.

دوربین مداربسته اصفهان

دوربین مدار بسته تحت شبکه یا IP

دوربین‌ مداربسته تحت شبکه از دیگر انواع دوربین‌های دیجیتالی است که در بستر شبکه، داده‌های کنترلی را دریافت و تصاویر را ارسال می‌کند.  این دوربین ها برخلاف دوربین‌های آنالوگ برای ذخیره سازی به دستگاه ضبط محلی نیازی ندارند و به همین دلیل برای نظارت بر فعالیت‌ها و اطلاعات، با اهداف مدیریتی یا امنیتی استفاده می‌شوند. برخی از دوربین مداربسته تحت شبکه به منظور رسیدگی بر ذخیره‌ سازی داده‌ها، تصاویر ویدیوئی و مدیریت هشدارها به یک ضبط‌کننده‌ی مرکزی در شبکه  (NVR) نیز نیاز دارند و برخی دیگر قادرند داده‌های خود را به صورت غیرمتمرکز، از راه دور و در هر محلی ذخیره کنند.لازم به ذکر است که این نوع دوربین مداربسته در اصفهان بسیار پرتقاضا و پر کاربرد است.

مهرتجارت نمایندگی رسمی دوربین های مداربسته هایک ویژن در ایران

شرکت مهرتجارت با بیش از ده سال تجربه در زمینه دوربین های مداربسته و تجهیزات حفاظتی مدرن مجری بسیاری از پروژه های بزرگ کشور در سالهای گذشته بوده است. ما مفتخریم که در قسمت اعظمی از پروژه های ملی کمکی در جهت بهبود امنیت شهروندان عزیز داشته ایم. پروژه نصب دوربین های نظارتی فرودگاه بین المللی امام خمینی، پروژه دوربین های نظارتی در مترو تهران بزرگ و همچنین اجرای سیستم های نظارت تصویری اماکن شهری در تهران از جمله افتخارات شرکت مهرتجارت در خدمت رسانی به شما عزیزان است. همچنین شرکت مهر تجارت با در اختیار داشتن شبکه توزیع سراسری در کل ایران آماده خدمت رسانی به شهروندان عزیز اصفهانی خواهد بود.

بیشتر بخوانید :  دوربین مدار بسته   ، دوربین مداربسته اصفهان،   دوربین مداربسته شیراز  ،  دوربین مداربسته برای منزل