صنعت / تکنولوژی و آینده دنیای حفاظت تصویری / دوربین های مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

صنعت / تکنولوژی و آینده دنیای حفاظت تصویری / دوربین های مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

حل خطای Optimize CSS Delivery


یکی از دلایل دیگری که PageSpeed Insights ممکن است فعال شود هنگامی است که لود صفحه با تاخیر مواجه شود که دلیل آن این است که stylesheet خارجی مسدود شده است.

مروری بر Optimize CSS Delivery
هنگامی که مرورگر می خواهد صفحه ای از سایتی را باز کند ابتدا Layout و سبک ها را پردازش می کند و سپس اقدام به باز کردن صفحه مورد نظر می کند و گاهی پردازش و بررسی stylesheet خارجی امکان دارد سبب تاخیر در باز شدن صفحه گردد.

پیشنهادات برای Optimize CSS Delivery
در صورتی که فایل stylesheet خارجی فایل کوچکی باشد برای ازبین بردن تاخیر بهتر است از روش Inling استفاده کنید و در صورتی که فایل stylesheet خارجی بزرگ است بهتر است از این روش استفاده نشود چون امکان دارد PageSpeed Insights اخطار دهد که قسمت بالای صفحه ی تان بیش از اندازه بزرگ می باشد.
در زیر مثالی از Inline آوردیم:

<html>
<head>
<link rel="stylesheet" href="box.css">
</head>
<body>
<div class="box1 box2 box3 ">
</div>
</body>
</html>

حال فایل box.css به صورت زیر است:

.box1 {width: 100px; height: 100px; background-color: yellow;}
.box2 { width: 100px; height: 100px; background-color: green;}
.box3 { width: 100px; height: 100px; background-color: blue;}

حال کدها را می توانید به صورت Inline در آوریم:

<html>
<head>
<style>
.box1 {width: 100px; height: 100px; background-color: yellow;}
</style>
</head>
<body>
<div class="box1">
</div>
< script>
var cb = function() {
var l = document.createElement('link'); l.rel = 'stylesheet';
l.href = 'small.css';
var h = document.getElementsByTagName('head')[0]; h.parentNode.insertBefore(l, h);
};
var raf = requestAnimationFrame || mozRequestAnimationFrame || webkitRequestAnimationFrame || msRequestAnimationFrame;
if (raf) raf(cb);
else window.addEventListener('load', cb);
</script>
</body>
</html>


در بالا استایل های ساختن سبک صفحه اول به شکل Inline قرار دادیم فایل small.css بطور کامل بارگذاری شده و بر روی صفحه اعمال می شود.

از Inline کردن URL های داده های بزرگ جلوگیری نمایید
می توانید URL های داده های کوچک در Css را Inline کنید ولی از Inline کردن داده های بزرگ در Css جلوگیری نمایید چون سبب کاهش سرعت لود صفحات سایت می شود.

از Inline کردن خصوصیات Css جلوگیری نمایید
برای جلوگیری از ایجاد کدهای اضافی خصوصیات Css را در html ، Inline نکنید و همچنین Css inline توسط خط مشی امنیتی محتوا (CSP) مسدود شده است.

1.      طراحی وب سایت

2.      طراحی سایت شرکتی

3.      طراحی سایت فروشگاهی

4.      طراحی سایت تهران

5.      طراحی سایت

طراحی وب سایت

چگونه مشکل Size Content to Viewport را حل کنیم

زمانی که تمام صفحه به صورت افقی قابل نمایش برای کاربر نباشد یعنی اندازه viewport متناسب با محتوای صفحه نمی باشد قاعده PageSpeed Insights فعال می شود.

مروری بر Size Content to Viewport
هنگام طراحی سایت باید آن را واکنش گرا طراحی کنیم یعنی در هر دستگاهی چه کامپیوترهای شخصی و چه در تبلت ها و چه در موبایل سایت اسکرول افقی نیندازد که در غیر این صورت سبب ناخوشایندی کاربران خواهد شد چون آن ها عادت به اسکرول عمودی دارند.
وب سایت برای این که هوشمند باشد و تشخیص دهد در چه دستگاهی در حال اجراست می توان از متاتگ viewport استفاده کند این تگ width صفحه را هنگام باز شدن به صورت خودکار تشخیص می دهد و مقدار بزرگ نمایی را کنترل می کند.
باید اندازه ی محتوای صفحه را متناسب با اندازه viewport تنظیم کنید تا بتوانید از ایجاد اسکرول افقی خودداری کنید.

پیشنهادات برای Size Content to Viewport
1. برای عناصر صفحه از تنظیم مقدارها به صورت مطلق در عرض خودداری کنید بلکه آن را به صورت نسبی در عرض تعریف کنید چون ممکن است مناسب دستگاه های مختلف نباشد. مثال:

Absolute: { div { width: 999px} }

Relative: Width: 100%;

2. برای نمایش سبک های مختلف از CSS media queries استفاده کنید.
3. استفاده از تصاویر ریسپانسیو بدون استفاده از reflow در مقاله this article بیان شده است که چطور آن را هنگام بارگذاری استفاده نکنیم.
لی اوت یا reflow مکان دقیق هر المنت در صفحه نمایش را مشخص می کند.

1.      سئو سایت

2.      طراحی سایت شرکتی

3.      طراحی سایت فروشگاهی

4.      طراحی سایت تهران

طراحی سایت

تاثیر کلمات کلیدی بر رتبه بندی سایت

با توجه به رقابت بسیار سنگین بین وب سایت ها، کنار زدن این رقبا و رسیدن به رتبه های بالاتر گوگل، کاری بس دشوار است!!! در نتیجه داشتن تخصص کافی برای پیاده سازی و رعایت یک سری اصول و قوانین برای رسیدن به نتیجه مطلوب، الزامی است! ما در این مطلب مهم ترین فاکتور های رتبه بندی سایت در گوگل را برای شما به صورت خلاصه جمع آوری کرده ایم که توجه و رعایت آن ها نقش بسیار موثری در بهبود سئو سایت و بالا بردن رتبه شما در موتورهای جستجو خواهد داشت.

1.مفهوم نهفته در کلمات کلیدی موجود در محتوا(LSI):

این مورد به موتورهای جستجو کمک می کند تا معنی واقعی کلماتی که بیش از یک معنی دارند را به دست آورد.

2.وجود کلمات کلیدی LSI در تگ عنوان یا توضیحات:

مانند محتوای صفحه، این گزینه می تواند به گوگل کمک کند تا تفاوت بین کلمات مترادف را تشخیص دهد. این مورد نیز نشان دهنده مرتبط بودن است.

3.کلمات کلیدی که در ادامه دامنه ظاهر می شوند:

شاید استفاده از این مورد مانند گذشته تاثیر چندانی نداشت باشد اما قرار دادن کلمات کلیدی هنوز یکی از سیگنال های مرتبط عمل میکند. یکی از موارد مهم این است که موتورهای جستجو کلمات کلیدی در ادامه دامنه را به صورت برجسته نمایش میدهند که باعث میشود رتبه سایت از نگاه گوگل بهتر شود.

4.کلمات کلیدی به عنوان اولین کلمه در دامنه:

اون دسته از دامنه هایی که کلمات کلیدی مرتبط با فعالیتشان شروع میشود نسبت به آن دامنه هایی که کلمات کلیدی ندارند یا در اواسط یا آخر دامنه است یک سر و گردن بالاتر است.

5.کلمات کلیدی در نام زیر دامنه:

طبق تحقیقاتی که وب سایت MOZ در سال 2011 انجام داده است یکی از مواردی که می تواند رتبه بندی سایت را افزایش دهد کلمات کلیدی موجود در نام ساب دامین (زیر دامنه) است.

6. کلمه کلیدی در تگ عنوان:

دومین بخش مهم محتوای سایت تگ عنوان است (در کنار محتوای صفحه). بنابراین اگر درست استفاده شود می تواند یک سیگنال قوی سئویOn-Page برای گوگل ارسال کند.

7.تگ عنوانی که با کلمه کلیدی آغاز می شود:

بنابر داده های سایت MOZ تگ عنوانی که با کلمات کلیدی آغاز می شود خیلی بهتر از تگ عنوان هایی که کلمات کلیدی را در انتهای خود قرار داده اند عمل می کنند.

8.کلمه کلیدی در تگ توضیحات:

کلمه کلیدی به کلماتی گفته میشود که به طور مکرر داخل متن استفاده شود.

زمانی که شما یک کلمه را به طور مکرر داخل متن استفاده کنید میتواند به عنوان یک سیگنال مرتبط بودن عمل کند و موضوع فعالیت شما را به گوگل بفهماند.

9.کلمه کلیدی که در تگ H1:

دومین تگ عنوانی تگ H1 است که نشانه هایی از مرتبط بودن موضوع با فعالیت را برای گوگل ارسال می کند.

10.چگالی کلمات کلیدی:

به تعداد دفعاتی که یک کلمه در یک متن قرار گرفته است چگالی کلمه کلیدی میگوییم. البته این گزینه مانند گذشته اهمیت بالایی ندارد اما هنوز در بعضی مواقع برای مشخص کردن موضوع سایت گوگل از چگالی کلمات کلیدی استفاده می کند. البته باید بدانید که استفاده بیش از حد از آن میتواند به سایت شما آسیب بزند.

11.برجستگی کلمات کلیدی:

به کار بردن کلمات کلیدی در 100کلمه اول موجود در صفحه می تواند نشانه مرتبط بودن سایت یا کلمه کلیدی انتخاب شده باشد. برجستگی کلمه کلیدی در واقع به قرار گیری کلمه کلیدی درون تگ عنوان، تگH2 ، H1 و متا توضیحات بستگی دارد.

12.ترتیب قرارگیری کلمات کلیدی:

یکی از مواردی که میتواند روی رتبه بندی بهتر سایت تاثیر بگذارد ترتیب قرارگیری کلمات کلیدی در محتوای یک صفحه است. برای مثال میخواهیم عنوانی مانند روشهای اصلاح موی گربه را جستجو کنیم سایت هایی که با عبارت روش های اصلاح موی گربه بهینه سازی شده اند رنک بهتری نسبت به سایت هایی که با کلمات کلیدی چگونه موی گربه را اصلاح کنیم بهینه سازی شده است خواهد داشت. به همین دلیل Keyword Research (تحقیق در مورد کلمات کلیدی) بسیار مهم است.

13.کلمه کلیدی در URL:

این مورد هم یک سیگنال مهم در رتبه بندی سایت است.

14.تعداد کلمات کلیدی فرعی برای رتبه بندی سایت:

اگر سایت دارای رتبه بندی های دیگری برای کلمات مختلف باشد، ممکن است نشان دهنده کیفیت محتوا باشد.

15.کلمات کلیدی در عنوان:

گوگل لینک هایی که حاوی کلمات کلیدی صفحه شما در عنوان هستند را بیشتر دوست دارد(لینک از یک سایت حرفه ای به یک سایت حرفه ای دیگر)

1.      سئو سایت

2.      طراحی سایت شرکتی

3.      طراحی سایت فروشگاهی

4.      طراحی سایت تهران

5.      طراحی سایت

طراحی وب سایت

راهکارهای بهبود عملکرد کارمندان

زمانی کارکنان فراتر از حد انتظار عمل می کنند که احساس کنند به یک تیم تعلق دارند، یک هدف والا را دنبال می کنند و با افرادی کار می کنند که به عنوان یک فرد به آن ها اهمیت می دهند نه یک کارمند صرف. زمانی که چنین چیزی رخ می دهد، کارکنان با کمال میل می خواهند سر کارشان حاضر شوند و کار برایشان لذت بخش تر و پرارزش تر است. حقوق مهم است. مزایا هم مهم است؛ اما حقوق و مزایا حداقل چیزی است که مورد انتظار است؛

می خواهید کارکنانتان به کسب وکار شما اهمیت دهند؟ اول شما باید به آن ها اهمیت دهید و با این کارها می توانید آن را نشان دهید:

1) آزادی دادن به افراد

وجود سیستم های دقیق در سازمان مهم است، اما افراد تجربه های منحصربه فرد خود را خلق می کنند. شرکت های هوشمند به کارکنانشان اجازه می دهند خودشان باشند. مثلاً می توان رهنمودهای کلی را تعیین کرد و سپس به کارکنان اجازه داد با رعایت آن ها فردیت خود را در کارها ابراز کنند. اختیار دادن مهم است، اما مسئولیت پذیری واقعی زمانی حاصل می شود که فرد برای درست انجام دادن کار تشویق و توانمند شود – البته درست انجام دادن کار به شیوه ای که خود فرد احساس می کند بهترین است. کاری را بر عهده من قرار بده و من انجامش خواهم داد. بگو که آن کار متعلق به من است و خود تصمیم بگیرم چگونه بهتر است آن را انجام دهم و من آن را با آغوش باز خواهم پذیرفت. من اهمیت خواهم داد زیرا که به من اعتماد کرده ای و من نیز به تو اعتماد خواهم کرد.

2) مشخص کردن انتظارات منطقی

تنها یک چیز بدتر از مورد انتقاد واقع شدن برای انجام دادن کاری است که فکر می کردید قرار بوده است انجام دهید: ندانستن این که چه کاری انجام دهید. درحالی که ممکن است کمی ضد و نقیض به نظر برسد، آزادی عمل مهم است اما انتظارات اساسی و قابل فهم هم مهم هستند. شرکت های خوب بهترین شیوه ها را تعیین و ابلاغ می کنند. شرکت های فوق العاده تقریباً به صورت طبیعی بهترین شیوه ها را نهادینه می کنند، زیرا که کارکنانشان به راحتی درک می کنند چرا یک سری تصمیمات و اصول خاص منطقی است. زمانی که یک رهنمود یا فرایند را شکل می دهید، چهار برابر زمانی را که صرف توصیف چیستی آن می کنید صرف توصیف چرایی آن کنید. به من بگو چه کاری کنم و من انجامش خواهم داد. به من بگو چرا و من آن را با آغوش باز خواهم پذیرفت و طی این فرایند به مراتب برایم بیشتر اهمیت خواهد داشت که آن را به خوبی انجام دهم.

3) یک حس تیمی حقیقی ایجاد کردن

به هر مسابقه شنا یا دو و میدانی بروید این اتفاق را مشاهده خواهید کرد: افراد در مسابقه های امدادی سریع تر شنا می کنند یا می دوند تا در رویدادهای انفرادی. آن ها می دانند که افراد دیگر به آن ها تکیه کرده اند – و نمی خواهند آن ها را ناامید کنند. هر کسی دوست دارد آن حس کار تیمی و روح همبستگی را که گروهی از افراد را به یک تیم واقعی تبدیل می کند، احساس کند. برای این کار لازم است نشان دهید چگونه تلاش هر فردی بر افراد دیگر، هم در سطح تیم و هم به طور گسترده تر در سراسر شرکت، تأثیر می گذارد. شرکت های فوق العاده به کارکنان کمک می کنند دریابند چگونه تلاش های آن ها بر دیگران، به خصوص به شکلی مثبت، تأثیر می گذارد. ما همه برای رئیس خود سخت کار می کنیم، اما برای افرادی که در کنار ما هستند سخت تر کار می کنیم – به خصوص اگر بدانیم آن ها روی ما حساب کرده اند.

4) یک حس هدفمندی خاص را پرورش دادن

درست همان طور که همه ما می خواهیم احساس کنیم جزئی از یک تیم هستیم، همه ما دوست داریم احساس کنیم جزئی از چیزی بزرگ تر از خودمان هستیم. این که احساس کنیم یک هدف واقعی داریم با این آغاز می شود که بدانیم به چه چیزی باید اهمیت دهیم و مهم تر از آن چرا باید اهمیت دهیم. شرکت شما از قبل هدفی برای خود دارد (اگر ندارد، پس چرا کسب وکار راه انداخته اید؟) اما یک قدم فراتر روید و اجازه دهید کارکنانتان چند هدف برای خود، برای مشتریان یا اجتماع قرار دهند. ممکن است به این نتیجه برسید آن چه آن ها به آن اهمیت می دهند چیزی باشد که شما به آن اهمیت می دهید – و در این فرایند شرکت شما را حتی بهتر کند.

5) تشویق کردن افراد به ابراز ایده های اصیل

هر کارمندی ایده هایی دارد و یکی از تفاوت ها بین کارکنانی که اهمیت می دهند و کارکنانی که اهمیت نمی دهند این است که آیا آن ها اجازه دارند ایده های خود را به اشتراک بگذارند و این که آیا ایده های آن ها جدی گرفته می شود. ایده های من را بدون هیچ گونه بررسی رد کن و من بلافاصله خود را عقب خواهم کشاند. شرکت های فوق العاده فقط صندوق های پیشنهادات در راهروهای خود قرار نمی دهند. آن ها پرسش هایی هدفمند و باز مطرح می کنند. آن ها نمی گویند، «آیا بهتر است این یا آن کار را کنیم؟» آن ها می گویند، «به نظر شما چگونه می توانیم این را بهتر کنیم؟» آن ها به آرامی کاوش می کنند. آن ها به کارکنان کمک می کنند با آسودگی خاطر راه های جدیدی را برای انجام کارها پیشنهاد دهند. و زمانی که ایده ای امکان پذیر نیست، آن ها همیشه وقت کافی را صرف توصیف چرایی آن می کنند – که اغلب باعث می شود کارکنان حتی یک ایده بهتر را مطرح کنند. کارکنانی که ایده های خود را مطرح می کنند به وضوح به شرکت خود اهمیت می دهند زیرا که می خواهند آن را بهتر کنند. اطمینان حاصل کنید به ایده های آن ها بها داده می شود و در نتیجه حتی بیشتر اهمیت خواهند داد، چون دیگر آن شرکت تنها متعلق به شما نیست – آن شرکت همه شماست.

6) نگاه انسانی به کارمندان داشتن

ما همه آرزو داریم با افرادی کارکنیم که مورد ستایش و احترام ما هستند. و ما همه آرزو داریم از سوی افرادی که با آن ها کار می کنیم مورد تحسین و احترام قرار گیریم. ما می خواهیم به ما فقط به دید یک سمت یا نقش نگاه نشود. ما می خواهیم به عنوان یک فرد نیز دیده شویم. به این دلیل است که یک واژه محبت آمیز، یک صحبت کوتاه درباره خانواده، یک گفتگوی مختصر درباره مسابقه ای که به تازگی در آن شرکت کرده ام یا سفری که به تازگی رفته ام – تمام آن لحظات بی نهایت مهم تر از هر جلسه یا ارزیابی عملکرد است. من زمانی به تو اهمیت می دهم که تو به من اهمیت می دهی – و بهترین شیوه این که اهمیت دادن خود را به من نشان دهی این است که از طریق حرف و عمل خود نشان دهی به عنوان یک فرد و نه فقط یک کارمند برای من ارزش قائل هستی.

7) برخورد عادلانه و نه لزوماً برابر با هر کارمندی داشتن

هر کارمندی متفاوت است. برخی به یک سقلمه نیاز دارند. دیگران نیاز دارند اعتماد به نفسشان به طور مستمر تقویت شود. برخی دیگر هم گهگاه به یک اردنگی نیاز دارند! برخی از کارکنان استحقاق آزادی بیشتر را از خود نشان داده اند. برخی دیگر این گونه نیستند. برخورد برابر با همه افراد همیشه برخورد عادلانه محسوب نمی شود. کارکنان از خود اهمیت و دلسوزی به مراتب بیشتری نشان خواهند داد زمانی که بدانند پاداش یا تنبیه آن ها، تحت شرایط غیرعادی، مبتنی بر آن چیزی است که حقیقتاً درست است، نه آن چیزی که روی کاغذ نوشته شده است.

8) گهگاه عشق پدرانه از خود بروز دادن

حتی بهترین کارکنان هم اشتباه می کنند. حتی بهترین کارکنان هم انگیزه خود را از دست می دهند. حتی بهترین کارکنان هم گهگاه به بازخورد سازنده نیاز دارند. حتی گاهی لازم است آن ها را با واقعیت رودررو کنید تا دریابند نه تنها شرکت را از خود ناامید و دلسرد کرده اند بلکه مایه سرافکندگی خودشان نیز شده اند. ممکن است در همان لحظه آن کارمند فوق العاده از کمی عشق پدرانه احساس نفرت کند، اما در طول زمان در خواهد یافت که شما آن قدر برای او اهمیت قائل بوده اید که می خواهید او به اهداف و رویاهای خود دست پیدا کند.

9) به طور مستمر در جمع مورد ستایش قرار دادن

درست همان طور که هر کارمندی اشتباه می کند، هر کارمندی هم چیزی را درست انجام می دهد. (بله حتی آن بدترین کارمندتان.) این بدین معنی است که هر کارمندی این استحقاق را دارد که تا حدی مورد ستایش قرار گیرد. پس این کار را انجام دهید. به دنبال دلایلی باشید تا آن هایی را که عملکرد متوسطی دارند مورد تحسین قرار دهید. راه هایی پیدا کنید تا آن افرادی را که به نسبت عملکرد ضعیفی دارند تحسین کنید. گاهی اوقات همین اندک تمجید و ستایش در جمع کافی است تا عملکرد کارمندی را به کلی تغییر دهد. برخی تمایل دارند آن احساس را دوباره تجربه کنند؛ برخی دیگر هم می خواهند اثبات کنند حقیقتاً سزاوار برخورد شما هستند. تمجید و ستایش در جمع نشان می دهد که شما اهمیت می دهید و این خود دلیل کافی برای این کار است – اما این کار همچنین دلیل دیگری برای کارکنان خواهد بود تا به کاری که می کنند حقیقتاً اهمیت دهند.

10) خلق فرصت ها

چه زمانی یک شغل برای فرد چیزی بیشتر از فقط یک شغل نیست؟ زمانی که هیچ شانسی وجود ندارد آن شغل به چیزهای بیشتر و بزرگ تری منجر شود، چه در شرکت یا حتی خارج از آن. زمانی که هیچ امیدی وجود ندارد، کار فرد فقط یک شغل است. هر کارمندی هر روز صبح با امید آینده ای بهتر از خواب بر می خیزد. به آن ها در راه خلق مسیری به سوی آن آینده کمک کنید تا نشان دهید اهمیت می دهید. شرکت های خوب فرض می گیرند کارمندان زمانی که شرکتشان رشد می کند خودبه خود سود خواهند برد. شرکت های فوق العاده درک می کنند خلق آینده ای بهتر برای شرکت مستقیماً وابسته به خلق آینده ای بهتر برای کارکنانشان است. اول نشان دهید که حقیقتاً به کارکنانتان اهمیت می دهید؛ تنها آن زمان است که آن ها هم حقیقتاً به شرکت شما اهمیت خواهند داد و در این حالت همه پیروز خواهند بود.

1.      سئو سایت

2.      طراحی وب سایت

3.      طراحی سایت شرکتی

4.      طراحی سایت فروشگاهی

5.      طراحی سایت تهران

طراحی سایت

1.      طراحی سایت شرکتی

2.      طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت تهران

10 توصیه برای تشویق کارمندان

    متاسفانه برخی مدیران در برابر تشکر و قدردانی از عملکرد زیردستان خود مقاومت می کنند و نظرشان این است که این کار باعث جسور شدن یا احساس بی نیازی افراد برای کار بیشتر می شود و اگر مجبور به انجام این کار شوند آن را با بی میلی انجام می دهند در حالی که تشویق کارکنان و ترغیب آنها به تداوم عملکرد درخشان، هنری است که هر مدیری باید از آن برخوردار باشد.

    شاید برای بعضی از شما کمی سخت باشد که بهترین راه برای تشویق و تداوم عملکرد دیگران را پیدا کنید. در اینجا 10 توصیه در مورد چگونگی و چرایی تشویق و تداوم عملکرد مطلوب و عالی توسط مدیران ذکر می شود.

    1- علاوه بر نتایج درخشان به عملکرد های درخشان افرادتان نیز توجه کنید

    خیلی از مدیران فقط به نتایج و دستاوردهای نهایی کار توجه دارند و به فعالیت های در جریان و در حال انجام توجه چندانی ندارند در نتیجه فاکتور مهم تشویق کارکنان در حین انجام یک پروژه را فراموش می کنند در حالی که این نوع تشویق ها تاثیر مثبت بسزایی در پیشبرد هر چه بهتر و سریع تر کارها دارد. برای این کار کافی است از کارکنانتان بپرسید که چه می کنند و کار در چه مرحله ای است و پس از آن باید تشویق شان کنید.

    2- در حضور دیگران افرادتان را تشویق کنید

    اگر می خواهید نهایت لذت و شادی را در چشمان فردی که می خواهید از او تشویق به عمل آورید ببینید او را در مقابل همه همکارانش مورد تقدیر قرار دهید. در جریان مراسم قدردانی هم به هیچ وجه از گفتن جملات زیبا و دلگرم کننده کوتاهی نکنید و تا آنجا که می توانید با آب و تاب درباره موفقیت های او سخن بگویید.

    3- ایمیل های تشویقی برای کارکنانتان بفرستید

    باب دیروز یک روز کاری سخت و پرچالش را پشت سر گذاشته بود و امروز صبح که کامپیوترش را روشن کرد متوجه شد ایمیلی از طرف مدیریت شرکت برایش ارسال شده است. او با ترس و لرز آن ایمیل را باز کرد و لحظاتی بعد تمام استرس هایش برطرف شد چرا که در آن ایمیل از او به خاطر عملکردش قدردانی شده بود. آری، یک ایمیل تشویق و قدردانی از کارکنان می تواند هم آنها را از استرس و نگرانی های کاری شان رها کند و هم نسبت به آینده امیدوارشان سازد و به آنها نشان دهد که شما به آنها توجه دارید.

    4- اول مطمئن شوید بعد تشویق کنید

    هیچ چیز بدتر از این نیست که کسانی از میان همکارانتان به خاطر کاری که انجام نداده اند و نقشی در تحقق یک موفقیت نداشته اند، مورد تشویق قرار گیرند. این کار باعث بی انگیزگی سایرین می شود و عملکرد های مطلوب و نامطلوب را یکسان جلوه می دهد. بنابراین قبل از اینکه برای تشویق افرادتان اقدام کنید از شایسته بودن آنها اطمینان حاصل کنید و پس از آن با جان و دل آنها را مورد تشویق قرار دهید.

    5- برای تشویق افراد موفق خسیس نباشید
    هیچ فرد لایق تشویق شدن را از قلم نیندازید و به یاد داشته باشید که در هر موفقیتی که به دست آمده است حاصل کار گروهی فوق العاده ای بوده که انجام شده است. پس در کنار توجه به عملکردهای فردی افراد، تلاش های همه اعضا در قالب تیم را نیز مورد تشویق قرار دهید. برای این کار جشن کوچکی بگیرید و همه اعضای تیم را به صرف کیک و چای دعوت کنید.

    6- کارمندانتان را شرطی نکنید

    این درست است که افرادتان دوست دارند مورد تشویق و قدردانی قرار بگیرند اما قرار نیست برای انجام کارهای پیش پا افتاده ای که جزو الزامات کار هستند (مثل سر موقع در محل کار حضور پیدا کردن) آنها را تشویق کنید چرا که با این کار آنها را شرطی کرده اید و در نتیجه آنها در قبال انجام تمام وظایف محوله شان از شما توقع تشویق کردن دارند. بنابراین مکانیزم های تشویقی تان را با سیستم های کنترلی و نظارتی ترکیب کنید.

    7- عملکرد درخشان و بی نقص را برای افرادتان تعریف کنید

    تعریف دقیق و روشن مصادیق کار بی نقص و عالی برای کارکنان دارای دو مزیت است: یکی اینکه احساس مطلوب و مثبتی را در افرادی که تشویق شده اند به وجود می آورد و به آنها ثابت می کند که کارشان را به درستی انجام داده اند و از سوی دیگر بقیه افراد را نیز آگاه می سازد که چه کیفیتی را باید در کارهایشان ارائه دهند تا مصداق عملکرد درخشان باشد. در واقع بسیاری از کارکنان سازمان ها به این دلیل عملکرد درخشانی ندارند که از ایده آل ها و عملکرد مطلوب اطلاع ندارند و در نتیجه تلاش های آنها هر چقدر هم گسترده باشد به بیراهه خواهد رفت و قدر این تلاش ها هم دانسته نخواهد شد.

    8- عملکرد های درخشان را با ارتقای شغلی و واگذاری پروژه های بزرگ تر تشویق کنید

    هنگامی که افرادتان یک پروژه را با موفقیت کامل انجام می دهند در واقع توانایی هایشان را به اثبات رسانده اند پس مجبور کردن آنها به انجام تکراری همان کار یک نوع درجا زدن و ایستایی برای آن افراد محسوب می شود. پس ضمن ارتقا دادن مقام و موقعیت شغلی این افراد، آنها را در پروژه های بزرگ تری به کار گیرید و توانایی های آنها را به چالش بکشید.

    9- از اعضای تیمتان بخواهید به هم مشاوره فکری دهند

    هر فردی دارای یک سری نقاط قوت و ضعف است که با هم پوشانی و تکمیل کردن و تکمیل شدن در قالب تیم های کاری به بهبود کلی کارها منتهی می شود. پس برای تشویق اعضای تیمتان به درس دادن به هم و درس گرفتن از هم شما باید محیطی را به وجود بیاورید که در آن نقاط قوت و ضعف فردی افراد هویدا شود سپس فرصت های یادگیری و یاددهی در اختیار افراد قرار گیرد. این کار به ارتقای کمیت و کیفیت روابط بین اعضای تیم کمک شایانی خواهد کرد.

    10- به کارها و موفقیت های بزرگ سایر بخش های سازمان هم توجه کنید

    اینکه عملکرد مطلوب شما از سوی مدیران سایر بخش های سازمان نیز مورد توجه و تمجید قرار گیرد بسیار هیجان آور و ارزشمند است. تمام بخش های یک سازمان یا شرکت به هم پیوسته و وابسته هستند و موفقیت ها و نیروهای زبده هر کدام از آنها می تواند در خدمت سایر بخش ها باشد. پس کارکنان سایر بخش ها را نیز تشویق کنید شاید روزی به بخش شما منتقل شوند.

    1.      طراحی سایت فروشگاهی

    2.      طراحی سایت تهران

    طراحی سایت

    1.      طراحی سایت شرکتی

    1.      طراحی سایت تهران

    1.      طراحی سایت تهران

    2.      طراحی سایت

    3.      طراحی وب سایت

    4.      طراحی سایت شرکتی

    طراحی سایت فروشگاهی

    راهکارهایی برای بهبود کارایی و نظم در سازمان

    آیا کارمندانتان مباحثی را که با آنها در میان گذاشته اید فراموش می کنند؟ آیا تلاش های شما برای ایجاد تغییر ناکام می ماند؟ آیا تاکنون برایتان پیش آمده که احساس کنید دارید با دیوار حرف می زنید یا به نتیجه رسیده باشید که کارکنان سازمان حرفتان را به درستی متوجه نمی شوند؟ آیا نگران هستید که همکاران و مدیران سازمان درک درستی از چالش ها و دلهره های کاری شما نداشته باشند؟

    آنچه مسلم است اینکه در هر سازمانی و برای هر مدیری، حصول اطمینان از رسیدن درست و به موقع پیام و خواسته های مدیران به کارکنان یک چالش و مساله حساس و تعیین کننده در موفقیت سازمانی به حساب می آید که برای حل آن می توان توصیه های زیر را به کار بست:

    1- در محیط کارتان قدم بزنید

    مدیرانی که از روش مدیریت کردن با قدم زدن در محیط کار یا MBWA استفاده می کنند چیزهای بسیار زیادی درباره آنچه که در محیط کارشان می گذرد می فهمند و کارکنان آنها نیز به روشنی می دانند که چه کاری را چگونه باید انجام دهند. در چنین حالتی است که همه افراد کاملا به روز بوده و از جدیدترین اولویت ها باخبرند. مکالمات غیررسمی و دوستانه ای که در جریان چنین دید و بازدیدهایی رخ می دهد تاثیر به مراتب بیشتری نسبت به آنچه در جلسات رسمی مطرح می شوند در تبیین فرآیندها و برقراری ارتباط بین مدیران و کارکنان دارند و پیام مدیریت سازمان را بهتر و سریع تر از هر بخشنامه و دستورالعملی به کارکنان منتقل می کند.

    article_image_one_528.jpg

    2- به طور مرتب اطلاعاتتان را درباره سازمان تحت امرتان به روز کنید

    هیچ گاه کارکنان و همکارانتان را به حال خود رها نکنید و از آنها بی خبر نباشید. به روز رسانی اطلاعاتتان درباره دیگران به شما کمک می کند تا جدیدترین و موثق ترین اطلاعات مورد نیازتان را در اختیار داشته باشید و با کمک آنها افرادتان را به کار بگیرید. برای افرادتان ایمیل های کوتاه و پربار بفرستید: هرگز فکر نکنید که همه افرادتان پس از شرکت در یک جلسه کاری، تمام نکات لازم را یادداشت کرده اند یا به ذهن سپرده اند. پس لازم است که در اولین فرصت ممکن پس از جلسه کاری، نکات کلیدی و توقعاتتان را از هر کدام از افراد به صورت یک ایمیل مختصر و مفید برای آنها ارسال کنید. برای تاکید بیشتر روی بعضی موارد می توانید آنها را با رنگ های متفاوت یا با فونت درشت تر درج کنید.

    3- شنونده حرف های دیگران هم باشید

    بنا به تعریف، گفت وگو فرآیندی است که بین دو نفر صورت می پذیرد و چنانچه یکطرفه بوده و طی آن یک نفر فقط حرف بزند و دیگری گوش کند دیگر نه گفت وگو بلکه سخنرانی است. پس همیشه به زیردستان تان فرصت دهید تا ایده هایشان را با شما درمیان بگذارند و با این کار به تاثیرگذاری پیامی که از طریق این نوع گفت وگوها به آنها منتقل می شود، خواهید افزود.

    4- ساعاتی را با همکاران و مدیران همرده خود بگذرانید

    هر مدیری که زمانی را به گفت وگو و درددل با مدیران همرده خود و همکارانش بگذراند، هم می تواند در صورت لزوم تاثیر بیشتری بر آنها بگذارد و هم از راهنمایی های دوستانه و ایده های ناب آنها بیشتر بهره مند شود، بنابراین توصیه می شود در بعدازظهر ها و در اواخر وقت اداری، چند دقیقه ای را صرف هم صحبت شدن با همکاران و بررسی مسائل مشترکی که با آنها سر و کار دارید کنید. در این دقایق سعی کنید لحنی غیررسمی و دوستانه به گفت وگوهایتان بدهید.

    5- دو برابر آنچه فکر می کنید برای ارتباط با دیگران کافی است، وقت بگذارید

    هیچ کدام از مدیران هیچ گاه از برقراری ارتباط زیاد با افراد خود زیان نمی کنند. پس برای اینکه نفوذ کلامتان نزد افرادتان افزایش یابد بیشتر با آنها ارتباط بگیرید و برای این کار از راه های ارتباطی متنوعی استفاده کنید از برگزاری جلسه گرفته تا دیدارهای چهره به چهره و یادداشت گذاشتن و اعلام در تابلوی اعلانات. علاوه بر این نحوه واکنش نشان دادن افراد به روش های ارتباطی تان را رصد کنید تا بهترین راه برقراری ارتباط با هرکدام از کارکنانتان را کشف کنید.

    6- اول از دیگران نظرخواهی کنید، بعد تصمیم گیری کنید

    برای خیلی ها هیچ چیز بدتر از این نیست که از آنها پس از گرفته شدن یک تصمیم نظرخواهی شود چراکه به عقیده آنها اظهارنظر کردن در مورد چیزی که انجام شده است مسخره و بیهوده است. پس اگر می خواهید اعضای تیمتان از تصمیمات و تغییرات موردنظرتان پشتیبانی کنند، قبل از اتخاذ تصمیم از آنها نظر بخواهید و نه بعد از آن. واقعیت غیرقابل انکار این است که افرادی که در جریان اتخاذ تصمیمات نقش آفرینی می کنند در موقع اجرای آنها با جان و دل عمل خواهند کرد.

    7- در مورد اعلام تصمیم نهایی تان شفاف و رک باشید

    مدیرانی که در مورد موافقت یا مخالفتشان با نظرات دیگران روراست و شفاف هستند و با صداقت با افراد خود در این مورد سخن می گویند، بیشتر مورد احترام زیردستان شان قرار می گیرند اما اگر مدیری در حضور افراد با نظرشان موافقت می کند اما تصمیمی متضاد با آن را اتخاذ می کند به ریاکاری و عدم صداقت متهم می شود و زیردستان چنین مدیری فکر می کنند او آنها را فریب داده است.

    8- از دوپهلو و مبهم صحبت کردن پرهیز کنید

    مدیرانی که به دلایل مختلفی چون تعارف و ملاحظات غیرکاری اقدام به دوپهلو و مبهم صحبت کردن می کنند در واقع از اقتدار مدیریتی شان می کاهند و به عدم اعتماد به نفس و ناتوانی در متقاعد کردن زیردستان خود متهم می شوند. پس اگر با افرادتان دوپهلو و با ایهام صحبت کردید باید انتظار این را داشته باشید که آنها در دل شان بگویند: «اه، زودتر برو سر اصل مطلب دیگه» یا «واقعا خودت می دونی چی می خوای بگی؟»

    9- برای عقاید و نظراتتان ارزش قائل شوید

    بعضی از مدیران به دلایل مختلف از ابراز نظرات یا نگرانی های خود درباره موردی خاص خودداری می کنند و به اصطلاح «آنها را درون خود می ریزند»، اما واقعیت این است که آنها با این کار دارند از موضع و قدرت مدیریتی خود عقب نشینی می کنند و این مساله باعث کاهش توانایی آنها و سازمان در ایجاد تغییرات لازم می شود. بنابراین همیشه به یاد داشته باشید که دیدگاه ها، عقاید و ایده های شما در وهله اول باید برای شما مهم و محترم باشند تا پس از آن مورد پذیرش افرادتان قرار بگیرند.

    1.      طراحی سایت تهران

    2.      طراحی سایت

    3.      سئو سایت

    4.      سئو

    5.      طراحی وب سایت

    1.      طراحی سایت فروشگاهی

    2.      طراحی سایت تهران

    3.      طراحی سایت

    4.      سئو سایت

    5.      طراحی وب سایت

    7 روش برای بالا بردن راندمان کارمندان

      کارآفرینان موفق هرگز نباید جست و جوی خود را برای یافتن راهکارهایی برای بهبود و افزایش بهره وری خود و همچنین بازدهی و تحرک تیم متوقف سازند. در هنگام راه اندازی یک کسب و کار (استارت آپ) یا هر کسب و کاری با منابع محدود به آخرین چیزی که نیاز دارید افرادی است که زمان و وقت زیادی را صرف می کنند اما به نظر نمی رسد که هرگز راه به جایی ببرند.

      ضرورت این تمرکز ممکن است برای شما آشکار باشد اما من هنوز شکایات بسیاری از کارآفرینان و کارکنان در خصوص میزان ساعات کاری و دستمزد کم آنها در قبال این ساعات کاری می شنوم. در واقع اکثر شرکت های کوچک هنوز هم به بسیاری از کارکنان کلیدی خود طبق ساعت و بدون در نظر گرفتن خروجی و بازده آنها حقوق می دهند. به نظر می رسد که آنها این اصطلاح قدیمی «هر چقدر پول بدهی همانقدر آش می خوری» - ساعات کاری، نه نتیجه - را نادیده می گیرند. بر اساس سال ها تجربه خود، هم به عنوان کارمند و هم به عنوان مدیر اجرایی، در اینجا توصیه های کلیدی خود برای افزایش تحرک و بهره وری و بازده کسب و کار را ارائه می دهم:

      1- پیاده سازی معیارهای کسب و کار و ایجاد انگیزه برای رسیدن به نتایج

      تمام اعضای گروه چه افراد با حقوق ثابت و چه افرادی که به صورت ساعتی فعالیت می کنند اگر درک کنند و بدانند که بر چه اساسی سنجش می شوند و تاثیر مثبت نتایج را احساس کنند فورا پیام را دریافت خواهند کرد. لازم نیست که همه ابزارهای تشویقی پول نقد باشد. در واقع مطالعات جدید نشان می دهند که از به رسمیت شناخته شدن و تشویق غیرنقدی نتایج بیشتری به دست می آید.

      2- تشویق هر فرد به اینکه عمل کند و تاثیرگذار باشد نه اینکه تحت تاثیر قرار گیرد و واکنش نشان دهد

      به بیان ساده این مطلب به این معناست که به هر فرد باید آموزش داد و او را تشویق کرد که آیتم های مهم را اولویت بندی و بر آنها تمرکز کند و به طور فعالانه ابتدا به آنها رسیدگی کند. نباید تحت تاثیر «بحران لحظه ای» قرار گیرد که ممکن است با کمی تلاش اولیه رفع شود. هرگز زمان کافی برای انجام همه کارها وجود ندارد.

      3- اصل «پارتو» را توصیه و تمرین کنید

      این اصل که به قانون 20/80 نیز معروف است بیان می کند که در بسیاری از محیط ها 80 درصد نتایج از 20 درصد فعالیت ها و اقدامات حاصل می شوند. در اکثر کسب و کارها 80 درصد درآمد از 20 درصد مشتریان به دست می آید. کمال یک هدف قابل مدیریت و دست یافتنی در توسعه محصول، فروش یا حمایت مشتری نیست.

      4- بهترین ابزارها و فناوری را به کار ببرید

      من هنوز هم اعضای تیم هایی را مشاهده می کنم که برای بودجه ها و صورت های مالی به جای صفحات گسترده یا دیگر ابزار مدرن از ماشین حساب و کاغذ استفاده می کنند. مسئولیت شما به عنوان یک کارآفرین یا مدیر اجرایی این است که آموزش و ابزار را فراهم آورید تا کار به طور سودمندی انجام شود. بازده کسب و کار شما به آن وابسته است.

      5- فرهنگ، سبک زندگی و کسب و کار در کنار زندگی خانوادگی متعادل را ترویج دهید

      20 ساعت کار در روز به طور منظم برای حرکات بلندمدت یا بازده کسب و کار سودمند نیست. به عنوان یک کارآفرین شما با اعمال و اقدامات و خواسته های خود این مدل را برای اعضای تیم تعیین می کنید. آنها را به اختصاص دادن زمانی برای بودن در کنار خانواده، تفریح، تعطیلات و فعالیت های خارج از محل کار تشویق کنید.

      6- ارتباطات بیشتر و انزوای کمتر را ترویج دهید

      برخلاف باور عمومی، مدیران اجرایی و اعضای تیمی که در دفاتر خود پنهان می شوند بهره وری کسب و کار را بهینه سازی نمی کنند. بیشتر شرکت ها در حال حذف دفاتر خصوصی و فراهم آوردن فضاهای کاری بازی هستند که در آنها همه به طور طبیعی با هم در تعامل هستند، از یکدیگر یاد می گیرند و به عنوان یک تیم و به صورت تیمی کار می کنند.

      7- موفقیت های مهم و کلیدی را جشن بگیرید حتی اگر کوچک باشند

      کارآفرینان هرگز نباید هیچ فرصتی برای برجسته کردن نتایج و نقاط عطف به دست آمده برای کل گروه را از دست بدهند و از این طریق باید نشان دهند که تمرکز واقعی روی ساعت کاری نیست. خودتان را خسته نکنید [تمام انرژی خود را مصرف نکنید] و اجازه ندهید که کارکنان تان احساس کنند که کار، یک پیشروی اجباری بی پایان است. ارتباط مشخصی میان این واقعیت وجود دارد که گوگل از سوی فورچون در سال 2015 به عنوان یکی از بهترین شرکت ها در زمینه کاری رتبه بندی شده است. گوگل تمرکز مداومی بر بازده ایجاد کرده است که در آن به جای کار بیشتر و لذت و بازده کمتر، کار دقیق تر و هوشمندانه تر با بازده و لذت بیشتر صورت می گیرد.این به شما کمک می کند که کسب و کار جدید خود را به عنوان یک وسیله نقلیه با عملکرد بالا در نظر بگیرید که قبل از رسیدن به موفقیت، مسیر مسابقه سخت و بلندی را در پیش دارد. بنابراین نه فقط در ابتدا بلکه در هر پیچ و مانعی در طول مسیر به حرکت و بازده توجه زیاد و دقیقی دارد. در دور اول لاستیک ها و موتور را از بین نبرید. نگه داشتن کورکورانه پدال بهترین راه برنده شدن در مسابقه کسب و کار شما نیست.

      1.      طراحی سایت شرکتی

      2.      طراحی سایت فروشگاهی

      3.      طراحی سایت تهران

      4.      طراحی سایت

      5.      سئو سایت

      6.      طراحی وب سایت

      7.      طراحی سایت شرکتی

      8.      طراحی سایت فروشگاهی

      9.      طراحی سایت تهران

      10.  طراحی سایت

      11.  سئو سایت

      12.  طراحی وب سایت

      طراحی سایت شرکتی