صنعت / تکنولوژی و آینده دنیای حفاظت تصویری / دوربین های مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

صنعت / تکنولوژی و آینده دنیای حفاظت تصویری / دوربین های مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

آپلود تصاویر بر روی Flickr تقویت می‌شود


فلیکر، بزرگ‌ترین سایت اشتراک‌گذاری عکس، به‌روزرسانی‌های مستمری را دنبال کرده و با طراحی ایده‌های جدید، برای بهبود هر چه بیشتر تلاش می‌کند. قابلیت جدید ارائه شده شاید یکی از بزرگ‌ترین آن‌ها باشد...

آپلود عکس در فلیکرفلیکر با اضافه کردن یک رابط HTML5 ، قابلیت آپلود تصاویر بر روی وب سایت خود را بهینه سازی می‌کند. در این راستا افزایش اندازه‌ی فایل‌های قابل آپلود و افزایش سرعت اجرای آن، دو مزیت جدید و مهم آن تلقی می‌شوند. www.ParsCms.com

هم اکنون اگر به این وب سایت بروید و از آپلودر مخصوص آن استفاده کنید، خواهید دید که قابلیت پیش نمایش تصاویر نیز به آن اضافه شده است. سیستم drag & drop استفاده شده در آن، به شما اطمینان می‌دهد که قبل از به‌روزرسانی تصاویر و قرار گرفتن در معرض دید کاربران، از سلامتی وضعیت قرارگیری آن در وب سایت، مطمئن شوید.

کاربران عادی 20 تا 30 درصد افزایش سرعت در آپلود را تجربه کرده و کاربران حرفه‌ای و بین‌المللی تا 60 درصد، سرعت بیشتر را در اختیار خواهند داشت

به دلیل توانایی‌های فرمت HTML5 در این آپلودر، امکان زوم و چرخش تصاویر نیز در دسترس شما قرار گرفته است. اما ماجرا به اینجا ختم نمی‌شود، Flickr به ما قول داده که کاربران می‌توانند فایل‌هایی با حجم‌های بیشتر را، با استفاده از این ابزار جدید روی وب سایت آپلود کنند؛ به طوری که حداکثر سایز فایل‌های قابل آپلود، برای کاربران حرفه‌ای تا 50 مگابایت اجازه داده شده است. کاربرانی که از دسترسی رایگان این وب سایت بهره‌مند هستند، می‌توانند فایل‌هایی تا 30 مگابایت را آپلود کنند.

وجود قابلیت drag & drop، اضافه کردن فایل‌ها را، در رابط جدید نرم افزاری وب سایت، آسان‌تر کرده است. آپلودر جدید Flickr، به شما امکان می‌دهد که تصاویر را مستقیماً خودتان، تگ کنید. این امکان حتی قبل از انتشار تصاویر نیز وجود دارد. بنابراین شما فرصت خوبی برای تگ کردن دوستان، اضافه نمودن توضیحات و داستان‌گویی در رابطه با تصاویر، قبل از انتشار آن‌ها بر روی وب خواهید داشت.

افزایش سرعت وب سایت، با استفاده از آپلودر جدید، مثال زدنی است. به طوری که کاربران عادی 20 تا 30 درصد افزایش سرعت در آپلود را تجربه کرده و کاربران حرفه‌ای و بین‌المللی تا 60 درصد، سرعت بیشتر را در اختیار خواهند داشت.

این آپلودر هم اکنون توسط مرورگرهای Chrome ، Safari و Firefox پشتیبانی می‌شود و شاید تا هفته‌های دیگر با افزایش پشتیبانی دیگر مرورگرها از آن، دست کاربران این وب سایت، بیش از پیش در آپلود باز شود.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد